Sacchettini prajiti

Intram in categoria: mancare pentru sinistrati (sinistrati aiurea, ca e deschis peste tot, nu se moare de foame).

Slide1

Saculetii ii stiti si paste prajite am mai facut, deci nu e mare reteta.

Slide2

Se prajesc in baie de ulei si basta.

Slide3

Eu le-am consumat cu un sos pentru pachetele de primavara, de-a gata, ca nu mai scap odata de el.

Slide4

Altceva voiam sa va arat, ceva nemaivazut din copilarie, nu am vazut si cine a construit-o, dar e cea mai misto chestie, efectiv mi-a adus aminte de bataile cu bulgari din copilarie care, pe vremea mea, se soldau des cu capete sparte, ca bagam in bulgari pietre sau cioburi. Si in cazematele noastre, calorifere smulse din scarile blocurilor, am fost copii tare cuminti, stiu.

Dar nici cu cazemata asta nu imi e rusine, e beton, facuta pe o banca ep care stateau pensionarii aia care se iau de cainele meu, super tare.

Slide6

Slide5

In rest, ca de obicei, primaria nu a aflat ca strada noastra e in localitate, asa ca lipa lipa.

Slide7

Oricum ne distram la dezapezit si chiar e scurta iarna, plus ca a nins organizat, in weekend, asa ca nu inteleg de ce se plange lumea, vorba alora, nu plecati cu masina ca drumurile sunt blocate de reporteri care iau imagini de la fata locului, ca in rest totul e normal.

Asa ca luati un saculet. Apropos, ravioli sau tortellini sunt mai misto prajiti decat saculetii, ca astia au prea mult aluat, dar merg si ei.

Slide8

Zuzu, nu e asta mai reteta, e alta, mai simpla dar una rau, urmeaza.

rororo

14 gânduri despre &8222;Sacchettini prajiti&8221;

  1. Mega n-avem, nici călare, nici pe jos. Lidl e departe în sensul că până la cel mai apropiat (10 minute călare, pe drum uscat) trebuie să urc și să cobor panta a treia în ordinea abruptoșeniei din Cluj. Călare sau pe jos, tot nasoală e, iarna. Și le-am prins și prea târziu ca să solicit o teleportare… 😀

  2. Ioi ! ce zapada !
    Arata frumos in poze nu zic nu, mai ales daca e pozat in casa de la caldurica/uscaciune cu o mancare in prim cadru si pe fundal frigul de afara…si umezeala.
    Pe aici daca se pune ( rar, ca nu e clima de asa natura) zapada 5 mm deja este „haos” pe drumuri, cai ferate, sosele, nu mai prididesc masinile de dezapezit, i=a prins „din nou nepregatiti” adca nici macar 1 gram de sare aruncata pe strazi, strazile de cartier nu le-am vazut niciodata curatate de zapada, adica zapada este cava asa ca un baubau cu care nu stii ce sa faci cand pica 10 mm ( milimetrii). Serios. Anul trecut a nins si aici, destul de mult insa.

  3. Lui Tomi ii placea enorm zapada :(, se bucura extraordinar, fugea prin zapada , se rostogolea, nu vroia sa intre in casa, pana ingheta ( lui i se lipea de blanita si ingheta saracul, nu era caine de lasat in zapada) si se oprea brusc tot inghetat, in casa abia il dezghetam saracul, nu ii puteam trage turturii jos pana nu se topeau singuri, acum si maltezul este la fel ( ca si marime+ blanita) atat ca ea inca nu a vazut zapada la viata ei inca, sunt curioasa cum reactioneaza daca vede, daca ii place si ei asa.

  4. Zuzule, sunt buni, mai ales aia umpluti cu branzeturi.

    Alina, apai si maimutei ii place zapada, in sensul ca ii place fizic, o mananca, nu mai trebuie sa dezapezesc. Vecina cica de ce nu raceste, ca a ei raceste imediat. Pai e simplu, mie nu mi-am facut, dar catelei i-am facut vaccin antigripal 🙂

  5. Stiu ca ma fac de ras,na, ai sa razi de mine acum dar…….vb serios? exista asa ceva? vaccin antigripal pt caini?
    Haim poate si trai afara in frig, zapada, nu are treaba, innoata iarna in lac, fara probleme…dar astia mici nu rezista, mor, ingheata, nici blanita in straturi nu au…se uda, ingheata si no…scurt, nu rezista altfel desi le place , dada, si sa o manance…..:)))))))))))))))))))))))))))))
    Daca va ninge si aici insa , ca tot ameninta, tit raul spre bine, o sa imi bat covoarele in zapada, le dezinfectez cu ocazia asta bine.

  6. Da, Alina, exista, eu ii fac an de an si abia anul asta am aflat ca unul din vaccine era antigripalul, scrie in carnet cum ii zice, dar exista si aparent la Casi are si efect. La tine iar imi zice ca nu am voie sa comentez, iar ai inchis comentariile?

  7. Si Claudia zica nu poate comenta, nu stiu de ce, stai sa ma uit.
    Probabil este vb de ala de tuse canina? ala si eu l-am facut dada, daca ala o fii, eu am vaccinat-o acum pe Perle de 3 ori cu tot ce trebuie si acum nu o mai vaccinez, ei recomanda in f an blabla dar mai toate vaccinurile sunt valabile mai bine de 3 ani ( scrie pe ele) plus unele toata viata, nici oamenii nu se vaccineza anual doar ( eu de gripa, etc nu ma vaccinez niciodata oricum). Dar na, daca o scoti din tara nu ai ce face si o mai vaccinezi o data, plus ca la voi mai sunt si multi vagabonzi nevaccinati cu care mai intra in contact deci e mai mare riscul poate.
    Stai sa ma uit la mine la blogt de ce nu merge sa comentati.

  8. Nu e de tuse canina, e separat, ala intra in polivalent, deci antirabicul (e obligatoriu prin lege) si celelalte (de tuse canina, jigodie, etc) sunt unele, asta antigripal e separat. Eu i le fac, cu atat mai mult cu cat mai iesim din tara. Nu trebuiesc facute din nou, doar vizat pasaportul, cum ca e cu vaccinarile la zi, se mai face doar o deparazitare (eu nu i-am dat pastilele pentru ca nu are paraziti interni, le-am donat cainilor vagabonzi dintr-un adapost, daca tot le-am platit). Antigripalul e separat de tusea de canina, aia era ideea. Si da, nu merge postat, scrie asa: comentariile nu sunt permise.

  9. Da vad si eu ca asa scrie, nu stiu de ce mai , se poate posta numai din edit.
    Casuta aia e bifata in reactii, eu nu am schimbat nimic.

    A altul este, trebuie sa ma uit si eu pe pasaport la Perle ce i-am facut, acum si ea e la zi mai putin turbarea ( dar asta nu se face la noi, numai daca ii scoti din tara) pt viermi si eu i-am dat o data ( nu ii dau daca nu are viermi, dar i-am dat la inceput totusi cand sa avut si pureci, nu avea viermi ca m-am uitat) , are oriucm tot ce ii trebuie pt un an si ei recomanda in f an iar si iar unele care chiar nu sunt necesare de fapt ( leptospiroza poate da…) ca vaccinurile asa sunt facute ca ei isi fac anticorpi pe ani de zile, mai multi de 3 ( scrie si pe vaccinuri doar) , dar oricum, fiecare cum crede de cuviinta, oricum daca ii scoti din tara sau lasi la pension, hotel trebuie sa aiba in pasaport vaccinurile facute, altfel eu nu o umflu pe asta de vaccinuri anual ca nici alea nu sunt atat de nevinovate….
    La fel si cu antiviermi, nu ii dau, la Tomi in 10 ani nu i-am dat niciodata asa ceva, a murit sanatos tun cum ti-am zis…na, asta-i.

  10. E, Casi a avut oxiuroza, dar decat sa ii dau pastilele ii fac analizele si daca nu apare ca are nu ii dau, platesc oricum analizele la trei luni ca ea e cu boala cu care e, asa ca nu ii dau nimic in plus de ce ii trebuie. Antirabicul e obligatoriu prin lege pentru ca Romania nu e declarata tara din care s-a eradicat turbarea. De exemplu Casi nu are voie in Noua Zeelanda, ca acolo nu accepta nici cu carantina animale din tari din care nu s-a eradicat turbarea. Ca idee. La pensiune nu ii primeste fara toate analizele la zi, ceea ce mi se pare normal, ar fi culmea sa lasi cainele acolo si sa il iei bolnav. Dar nu avem problema asta ca nu am bani de pension, mai bine o iau cu mine 🙂

  11. Da da, de aceea , inteleg, exact asa cu analizele, la Tomi nu i-am facut analize ca pe Tomi l-am umflat de vaccinuri cand era pui, pe atunci le facea multee Dana. exagerat. ma ia cu ameteala cand ,a uit la el in pasaport…acum la Perle nu i-a mai facut asa in nestire ca au zis: ne-am schimbat si noi de atunci, am devenit mai intelepti , nu e bine, etc, se pot face analize si vedea daca este necesar alt vaccin peste 1 an, 2 blabla, etc.
    Oricum, la inceputul vietii i-am facut ce a trebuit si ce au considerat necesar sa ii faca….mai incolo om vedea.

    ( si pe Haim l-am vaccinat la inceput si de 6 ani ioc, nu are sens, el nici nu sta la Pension).
    Tomi a mai stat si la pension si a fost de mai multe ori internat ( la curatat dintii sub anestezie, cand a fost bolnav in ultima saptamana de viata) dar nu au comentat nimic cand au vazut ca nu a mai fost vaccinat de 6 ani, nu au zis nimic…..am zis ca nu a iesit din tara si gata ( ca nu mai iesise).
    Nu ma joc nici eu cu focul dar daca nu consider necesar…nu le fac.Ca si mie de altfel, nu consider ca e necesar sa ma las vaccinata si nu ma vaccinez, si de merge toata tara la vaccin, eu nu merg daca asa cred eu.

Lasă un răspuns

