Pulgas si starea vremii

Cand eram in niste zile bune, prin Toledo am mancat Pulgas. Nu neaparat ca voiam pulgas, dar mai ales pentru ca la brunch, daca luai respectivele, iti dadeau berea ieftin, 50 de eurocenti. In carciuma. Betivani spaniolii, peste tot aveau oferte cu bere ieftina la micul dejun, tara mea preferata din punctul asta de vedere.

Pulgas (care inseamna si purice) sunt niste sandwichuri in mini-baghete (asta e poza de atunci).

2 pulgas

Si, cum era aia, am cravata mea, sunt pionier, dupa o lunga discutie despre pofte, mi se facu o foame de zile mari, asa ca nu am facut nici peste prajit cu mujdei si mamaliga, nici muschi de vita cu ficat de gasca, am facut pulgas. Am puricele meu, sunt pionier. Cu unt, ceafa afumata si branza Old Amsterdam.

Slide1

Sa trecem la cumparaciuni, pentru ca am avut chef sa iau nimicuri si imi trebuia musai sos de soia, uitat prin dulapuri beneluxene, am dat cu nasul in Mega unde am descoperit ceva nemaipomenit.

Slide2

Unul din cele mai bune iaurturi, incercati, e vreo doi lei si ceva, nu e un capat de tara, face.

Si legat de starea vremii, fi-mi-ar starea sa imi fie, scosei grecoaica de cateva ori in zapada si, culmea, ii place.

Slide3

Ma si bombane cand o bag in casa dupa ce o dezalbesc.

Slide4

Eu fac pe ea de zapada, daca nu ninge organizat, nu imi place, se pare ca si cainele face pe ea cu aplomb.

Slide5

In rest, frig si vijelie la bucatarie.

Slide6

Zapada sa mor, chiar la dormitor (am facut versuri, sa traiti).

Slide7

Si cam atata, daca imi mai trazneste vreo chestie de facut, dar nu cred, cine stie.

rororo

10 gânduri despre &8222;Pulgas si starea vremii&8221;

  1. Şi noi tot iaurt de-ăsta luăm în ultima vreme. L-am descoperit prin decembrie. Şi-mi rămân şi borcanele, pt. conserve la vară. 🙂

  2. Arata frumos dar in poze, in realitate sa nu o vad, zapada adica, ne tot ameninta si aici de cateva saptamani si nu a venit, acum s-a facut mai frig si iar ameninta cu zapada, sper sa se insele azi si iarna asta sa ma scuteasca zapada, in poze imi ajunge sa o vad, urasc si cand se topeste si mizeria aia, mocirla aia…bah.

  3. Ti-ai luat cas de ala Old Amsterdam, nah, daca stiam, iti ziceam ca e bun dar nu e real , e contrafacut, nu e nimic old acolo, este procesat in fabrica la fel ca orice cas, daca stiam iti ziceam de care sa iti iei mai bun si mai ieftin ca asta inseala numele de fapt, reclama sufletul comertului, sunt altele in supermarket mai bune, de la laptar sa nu mai zic. da na, si asta e bun dar e prea scump, ca si branza aia Philadelphia, si aia costa cat nu face dar e buna na…

  4. Adica, stai, poate ma insel si ti-ai luat chiar cas real Old Amsterdam, aici se gaseste in supermarketuri acel cas Old Amsterdam care asa se numeste dar nu este real,nu este adevartul cas invechit, este procesat in fabrica ( tot acel sistem de productie care grabeste procesul, etc), cel Old real, adevarat, este altul, nu asta, oricum si asta e bun da, dar nu este mai bun ca altele mai ieftine din supermarket :(, sau la pret aproximativ o bucata de cas chiar de la magazinul de cas sau de la „laptar” , negustorul de cas din piata sau de la magazin de cas….

  5. No bine, e buna nu zic ca nu este dar cum sa iti explic, ca nu stiu sa explic bine ce vreau sa zic…deci de aia zic ca si eu ma uit intotdeuna la bani, si la 1 cent, logic. Deci e buna dar la cat costa din supermarket sunt altele la fel de bune sau mai bune, mai ieftine, la asta inseala numele, foarte multi oameni se lasa dusi de reclama si nume si platesc mai mult cand de fapt….de fapt stii, cam asa este la orice produs din supermarketuri de altfel….

Lasă un răspuns

