Reminder

Azi, 18 criza, Maastrich, scoasa din criza ca eram mai multi. Nu, nu am poze, doar sa nu uit data legata de criza de epilepsie. Scuzati intromisiunea.

4 gânduri despre &8222;Reminder&8221;

  1. Am eu impresia sau e a doua criza in Ianuarie, imi pare tare rau, va doresc numai bine si succes. Nu pot sa nu ma gandesc la Casi de cate ori avem o criza si stiu cat este de greu sa stii ca nu poti face decat ff putin pentru animalutul tau. Dicky a facut ultima criza pe 1 Ianuarie la 7:51 dimineata. A fost lunga si cu revenire dificila. Cred ca s-a lovit de lucruri prin casa can o ora si jumatate dupa. Va doresc inca o data multa sanatate. Cu drag, G

  2. Nu, ultima fusese pe 3 decembrie, asteptam una pe la jumatatea lui ianuarie (anul trecut au fost asa: 13 dec – 17 ianuarie). La noi scurta si eu nu o las sa se loveasca de nimic, de fapt e foarte important sa il tii imobilizat pana adoarme, ca loviturile ii fac rau ca doar si asa i se prajesc la criza neuronii. Acum, pentru ca mi-a tinut-o un rieten, a fost scurta de tot criza, nu a intrat de tot in grand mal.

    Si voua multa sanatate si bafta.

Lasă un răspuns

