Europa

Din nou postare fara poze, deci nu e pentru dislecsici.

Nu am mai fost de mult fara bani in lume. De foarte de mult. Am remarcat lejer cum isi alege Europa neavenitii (ca mine). Nu numai ca platim mai mult ca ei totul, suntem si vazuti cu curul ca mergem la Lidl sau Aldi. Ei sunt obligati sa te inghita. Da, dar cand numarul masinii e altfel la culoare, te opresc. Da, abuzuri peste tot, nu ne place perdeaua, alarma la politie, nu ne place cum ti-ai tuns flocii, sunam la primarie. De ce? Pai noi suntem de aici, voi nu.

Complet de acord dar ... ati vrut baby in UE???
Luati UE la tona, ca la kil nu se livreaza.

Abuzuri? Da. Am gasit in Luxemburg o sticla pe strada, de amorbident, vorba mamei. Am lasat-o de ambitie sa vad, o ia cineva? Canci. La mine in salajean arunc gunoiul la gunoi. Localnicii nu, se pare ca dau toti vina pe noi.

Faza doi: ai caine, platesti, ai familie, patesti, respiri, platesti. Salariile sunt mari, da, fata de Romania, mari, enorme. Dar se duc inapoi.

Munca la negru in benelux? Mnooooo.

Si sa imi dau una, am caine, platesc, e lux.

Experienta se intinde si are multe aspecte, eu am rabdare ... Cand ma gandesc la cati oameni de valoare sunt calcati in bascheti de niste nulitati, nu stiu, m-as enerva, doar ca imi trece.

Asa ca reiterez episodul ala din zona crepusculara, ca sa nu il uit, pe foarte scurt:

- copilul dvs e supradotat, il inmormantati pe cheltuiala dvs sau a statului?

rororo

4 gânduri despre &8222;Europa&8221;

  1. Pfff…imi pare rau de chestiile astea ca eu una nu am simtit asa pe niciunde am fost :(.

    La Aldi si Lidl e plin si nu numai de romani…si stiu si familii care au X5 si tot merg la magazinele astea pentru diferite produse.Eu rasfoiesc ofertele saptamanal in caz ca e ceva ce-mi atrage atentia.E adevarat ca nu vrea fac cumparaturi acolo pentru ca nu prea am ce sa iau ( „Carnetelul” zicea de cioco de la Lidl, ei eu nu prea mananc,deci nu cumpar, insa de ex ultima cioco a fost luata de Mos Nicolaie si evident ca am luat „fructe de mare belgiene”… si mai am si acum cateva ). Cumparaturi prefer de la Delhaize ( Mega Image-ul din tara)…si daca la Aldi e oferta la portocale cu 20 centi mai putin ca la D. zau ca nu ma duc sa stau la coada si sa ma plimb din magazin in magazin pt 1 kg….daca luam vreo 50 sa fac jeleu pt tot blocul era ceva sesizabil 🙂

    Asta cu gunoiul de pe strada… am observat ca asa sunt majoritatea:…nu am dat eu, nu ridic eu, de asta e platita firma care se ocupa cu asa ceva. Dar si amenzile sunt mari…300 euro daca lasi ceva pe strada ( gen obiect care nu-ti mai trebuie si vrei sa-l scoti in speranta ca poate ti-l iau aia totusi) sau 150 daca pui o doza de aluminiu in sacul de menajer in loc de cel de reciclabile. Oricum sunt cartiere urate si murdare ( si aici ca sa fiu si eu rasista de regula sunt cele locuite de arabi/turci/etc), sunt si cartiere parca-s desenate unde iei amenda si daca scoti o perna la aerisit pe balcon ( de uscator de rufe nici nu mai pomenim) , vecinii fiind de regula cei care suna la politie ca nu mai arata blocul frumos.
    Deci asta cu sunatul si paratul si la politie si la primarie si la administrator e pt oricine nu se incadreaza in peisaj 🙂 nu conteaza ca-s romani ori ba.

  2. Hai ca iti scrisesem si a disparut, deci nu te contrazic cu absolut nimic din ce zici, singura chestie e ca mie imi place in continuare Lidl, in orice tara, cu restul (amenzi, gunoaie), stiu, adica am aflat, oricum io nu las nici ce lasa localnicii, gen rahatii de caine, am calcat in Ho si LUx in mai multi decat in Salajean, io ii strang si daca nu ma vede nimeni. Cred ca musai sa joc la loto, ca am intrat cu cainele in camera dupa ce am strans ce a facut in parcare si am calcat iarasi in altul, austriac de data asta (cred). Musai sa joc la loto.

  3. cu cainii cu plata (haha) asa e. in Austria costa de te usuca sa ai caine, trebuie cipat, monitorizat, inregistrat, vaccinat, etc. etcetera, totul ca sa previna abandonul, cainii comunitari, etc. pe scurt: numa daca iti permiti ai caine, daca nu, nu. mbine, ca pana si in conditiile astea unii tot isi abandoneaza animalele, e alta poveste, dar oricum populatia canina, dar si aia umana posesoare de populatie canina 😀 e tinuta sub observatie. altfel, ce sa zic, ma bucur ca te vaz din nou pe plaiul internautic! :*

Lasă un răspuns

