Last supper

Suna de parca e in filmul ala, „atunci i-am condamnat pe toti la moarte”.

Draga blogule, sa ai grija de tine ca te las in voia strainilor, da? Ne mai vedem, nu situ cand, in doua zile, in trei luni, habar nu am. Am avut grija de toate, busuiocul l-am dat prin vecini, ardeii iuti se usuca binemerci la locurile lor, totul e in regula.

Si pentru ca am lichidat tot ce era in congelator, am facut paste cu fructe de mare, ca aveam in plus. Cam rasfierte, zic, dar merg.

Slide1

Cu bis, nerasfierte.

Slide2

rororo si pe-aici mi-e drumul

15 gânduri despre &8222;Last supper&8221;

  1. Multam fetele. Casi merge cu mine cu tot cu boli si … Carmen, in general nu au public multe detalii, ca ma poate urmari FBI 😀 Dar cand ajung, daca prind net, o sa vezi 😉 In linii mari, dispar in campul muncii.

  2. Nu stiu ce faci, nu intreb, ca mi-am furat-o de cate ori m-am bagat in seama, dar va iubesc mult pe amandoua si va doresc din suflet sanatate si dragoste ! Restul faceti voi cum stiti, ca stiti !
    Cu drag, Vio

  3. Va urmaresc de cand ati gasit-o. Atunci am descoperit un articol cu un om de suflet care
    ,,plimba” o catelusa ca sa o aduca la sfarsitul concediului in Romania. Multe din postarile dumneavoastra
    mi-au descretit fruntea si mi-au dat un tonus de bine in momentele in care le-am citit.

    Va doresc, numai bine si astept sa ne ,,vedem”.
    Val (Valentina)

Lasă un răspuns

