The final countdown

Tavalug pe capul omului din UE cand e sa se care pana undeva, pana la urma tot trebuie ba una, ba alta, culmea, mai multe pentru caine sau pentru altii pe care ii ai in grija.

Asa ca apropos de grija, am terminat munca de cantinista cu trei chestii absolutamente banale: ciorba de coada de vita, mancare de cartofi (mai zemoasa) si ciorba de perisoare.

Slide3

Slide1

Slide2

Si, cum spuneam, nu stiu altii cum sunt, dar mie imi plac astea „la cazan”, cat de simple ar fi facute, tot ies misto.

Venind ieri de unde aveam de venit am intrat sa imi iau niste chestii trebuitoare si m-am impiedicat de cutia de party mix la Lidl, o vazusem in reclama, nu am rezistat sa nu vad si eu cum e.

Slide4

Cate patru prostioare congelate ambalate individual.

Slide5

Sincer, nu au fost cele mai nasoale chestii mancate vreodata, dat mai mult moatele alea de cozi care ies din ele decat carne de crevete. Triunghiul era cel mai rezonabil.

Slide6

Azi si maine mai vad de ce scap din congelator, cred ca paste cu fructe de mare. Si in rest, liste, listute, calcule si … mi-am luat si la revedere de la caluti, ca nu stiu daca mai ajung, ca doar AMR 3 zile.

Slide7

(mmmm, cartof prajit cu branza si oua)

rororo

9 gânduri despre &8222;The final countdown&8221;

  1. Sa iti salvezi ceva poza cu caluta asta pe telefon sa mai ai sa te uiti in momente de singuratate eventual, sau dor, daca acolo nu ai continuu acces o perioada la blogul tau din lipsa de internet.

    Arata super mancarea ! Chestiile alea de la Lidl nu stiu ce sunt? Nu le-am remarcat pana acum, sunt pe baza de fructe de mare ca atunci ar fii explicabil ca eu nu ma agit dupa ele ca si tine 😛 , poate mie mi s-ar parea bune fiindca nu arata a fructe de mare si daca zici ca sunt rele nici la gust nu aduc :))))))))) .
    Le-ai prajit sau cum le-ai facut?
    Ai grija ca de saptamana viitoare vine intr-o parte a Europei in sfarsit iarna daca este sa ne luam dupa stiri….asa…si zapada ! poate nu dar ei asa zic, tocmai am citit starea vremii deci .

  2. De trei luni tot ameninta cu iarna, nu e important pentru mine deloc daca e sau nu e iarna cat timp scap de drumurile din Romania.

    Sunt ceva creveti cu diverse adaosuri imbracati in foi ca de placinta si congelati, se prajesc, cam cum sunt pachetelele de primavara, merg, nu-s fantastici, dar sunt rezonabili.

  3. M-am luat si eu dupa cineva si am facut sarmale.Dar mi-a fost lene sa ies sa cumpar varza si aveam si un borcan cu frunze de vita-de-vie. Pfoai…imi venea sa dau cu ele de pereti 😦 in ultimul hal s-au rupt. eniuei…au iesit ceva chestii paralelipipedice 😀 dar comestibile.

    Drum bun oriunde te indrepti si sper sa fie net si cel putin o postare pe zi 😀 ( nu cer mult,da? )
    Daca esti prin Belgia,Franta,Anglia sau Germania si ai nevoie de ceva informatii/help dai un semn 😀 iar daca stai mai mult timp ( aici intra si Olanda pe lista ) poate ne si vedem, eu o sa fiu aia cu plasa de cartofi prajiti belgieni. :))

  4. Ha, ha. Aproape de prima si ultima. Sa stii ca eu dau la Pet rescue saga accept dar nu imi merge pe compul asta, ca am vazut ca ma ajungi din urma 🙂 Trebuie sa deschid leptopelul ca sa iti trimit vieti.

    Am patit si eu cu frunze din alea, le mai inadesti, daca pui apa fierbinte peste ele la fiert si incheaga proteina, tin oricum. Eu am muncit odata la o oala (si la cantina trebuie sa iasa la fel si la foarte la fel) si dupa ce am atentionat ca sunt frunzele pa si pusi, le-a pus bucatareasa in apa rece la foc mar ede tot, ca se grabea, imi venea sa plang, a iesit un terci care mirosea frumos, e drept.

    De vazut, timp sa fie, inca sunt in ceata, mai am doua zile si atatea de adunat …

  5. Draga Madam,

    Iti urez drum bun, multa sanatate tie si fetitei negricioase si sa mai rasara soarele si pe strada matale! 🙂 :* :*

    Semnat,
    Io, fanul tau anonim

  6. Pingback: Gulaschsuppe | Aphex

Lasă un răspuns

