Supa de ceapa si usturoi

M-a pocnit raceala, cum nu iau pilule anti raceala sau anti dureri de mult de tot, ii trag cu supe anti-gripa, stiti voi, de data asta am deturnat, pentru ca nu aveam de pui ci de vita, intr-o supa de ceapa si usturoi.

Slide12

Am facut=o tarziu in noapte. Am taiat mare o ceapa (mare si ea), un catel intreg de usturoi si le-am calit in ghee amestecat cu ulei de masline. Am pus si sare sa se inmoaie.

Slide13

Ma rog, calit nu e corect spus, le-am inmuiat doar.

Slide14

Am stins cu vin (roze sec, gama vinului facut de veecinul la bec, un cupaj de niste boabe luate dintr-o duba si cantarite la botul calului, cu arome subtile de mucegai, bun). Apoi am completat cu supa de vita si am lasat sa fiarba.

Slide15

Nu i-am pus scufie de paine cu branza ca eram destul de infundata si nu aveam nevoie de calorie in plus doar de chichi.

Slide16

Dupa prima portie m-am desfundat suficient cat sa imi dau seama cat este de gustoasa, da, ar fi mers cu o scufie cu ceva branza. Dar a doua portie, tarziu in noapte, mi-a pus capac, o dadui intr-un somn adanc, dimineata, aproape fresh m-am trezit, deci hai noroc!

Slide17

E de repetata la viitoarea anti-gripala.

rororo

4 gânduri despre &8222;Supa de ceapa si usturoi&8221;

  1. Haaaaaaa! asa-i ce buna este? ! Si arata si frumos , rustic asa…si mie imi place, fierrbinte, a ajuns supa mea preferata de iarna.

  2. Plus ca de la ceapa asa cum bine ai observat…dormi, are ceva in ea de te adoarme si linisteste, este foarte dat foarte adevarat !

  3. Da, clar, mai ales asa concentrata, drept e ca eu adorm repede si de la salata de ceapa cruda, marinata dar si de la asta am dormit ca un bebe, doar de doua ori m-am trezit toata noaptea sa o scot pe Casi. I-am dat si ei si dimineata trageam eu de ea sa o trezesc, nu invers. Am mancat ultima portie acuma si sa vezi de nu dorm la pranz ca aia mici 😀

  4. Pingback: Supa de vita cu ditalini si pesto | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

