Sarmalele de anul asta

Nu o sa ma apuc acum sa va dau reteta de sarmale, mai ales ca aud mereu: ale mele sunt cele mai bune, barbata-miu nu mananca decat facute de mine, nu se fac asa, ai mei au spus ca ale mele sunt de vis. Indiferent care, cum le face, tot sarmale sunt, in general sunt bune, de fapt rar am mancat sarmale nasoale, poate o data sau de doua ori.

Ale mele de anul asta …

Slide1

Stiti ca eu de fel le faceam ca o falanga de mici, falanga de deget mic. Varza roz chilotziu de anul asta mi-a facut figuri, tare, fibroasa, musculoasa, ce sa mai, imposibil de facut sarmalute cu asta:

Slide3

Slide2

Asa ca am facut sarmaloaie.

Slide4

Inainte sa va spun cam ce le-am facut de data asta de au iesit normale, sa ma laud cu doua chestii: am rosii bio in decembrie! Nu intelegeam de ce ma intreaba toti cu cat dau kila de rosii, ca am mutat jardiniera pe scara la etaj, am trecut azi in vizita pe la ele si …

Slide5

Si a doua chestie, am si eu cal mai.

Slide7

Slide6

Bine, am tot felul de cai, caluti si calusei, dar la asta tin cel mai mult, e cel mai muncit si il am din copilarie, de cand scosese Kreator al doilea album.

Acum despre sarmale, ce au avut altfel, poate nu altfel ca ale dvs care sigur unt cele mai bune din univers, apai varza ai anenorocita. In umplutura, pentru ca nu prea am avut mari condimente, am pus odata cu ceapa la tocat (la robot, de lene) si morcov si ardei gras. In rest, banal, sare, mult piper, boia iute, fulgi de ardei iute, ura si la gara.

Ba nu, ca era sa uit, la fiert le-am pus si putin bulion si un roze sec. De unde? Pai am primit un bidon de must pe care nu l-am baut, stors in cramele salajeanice (adica de vecinul la beci). Si ultima oara cand ma uitai la el era limpede, drojdii pe fund, zic, ia sa il gust, ce bors o fi, sa arunc. Culmea, e vin si imi si place. Asa usor se face vinul? Sa vedem cat il las la baricat :))))) Sincer, cred ca a fost un accident, dar nu e rau, l-am strecurat si chiar imi place, sper sa reziste cateva luni pana cand o sa am voie din nou sa beau.

Am pus ca de obicei strat baban de varza dulce, au iesit 25 de sarmaloaie si 39 de sarmale, sarmalute, canci.

Slide8

Mai trag numai un lucskos si cu asta chiar basta si cu craciunul asta.

rororo

10 gânduri despre &8222;Sarmalele de anul asta&8221;

  1. Varza tare este dusmanul sarmalutelor mici 😦 Cand dau peste astfel de varza , fac spumite in coltul gurii de la injurat! Dar , mari sau mici , sarmalutele raman un deliciul , iar cele din poze nu fac exceptie! 🙂
    Craciun fericit!

  2. Multumesc la fel Ana, au iesit ca de obicei, cum spuneam, cred ca doar de doua ori in viata am mancat sarmale nasoale (fireste la gospodine care le faceau cele mai bune). Bai, am uitat sa scriu ca am pus si vin.

  3. Ohooooo….cu vin sunt deja sarmalute imperiale! 🙂 Uite ca eu am uitat de vin , insa am sa imi notez sa pun si eu…[damn , am uitat de vin ]
    Arata foarte bine si pozele astea de close up ma fac sa salivez intens , desi….sarmalutele mele sunt la 5 pasi de mine 😀 😆

  4. facui si eu anu asta. N-am pus orez, deci a iesit mai tare carnea. Si n-am pus afumatura, deci fara afumatura.
    In loc de orez cred ca mergeau niste urechi de lemn uscate, dar am zis ca e prea mult.
    Multe condimente, sos iute de la chineji, rosii in borcan de la mama, varza murata de la piata = pentru o prima tentativa si cu restrictii, decente

    Si merge piftia numa cu vita. Bine, nu ca aia cu porc, da mere

  5. Stii cumva si ce rasa este calul asta? Unul identic sau asemanator am vazut IERI !!!!!! in oras, era SUPERB, foarte frumos, Michael a spus ca este cal de lucru, stralucea, atat era de frumos si la picioare era tuns la fel cu smocurile alea !

    Arata bine sarmalele, sper ca tu te tii de regim totusi, orice mai bine decat spital+doftori+sa ajungi pe mana altora !

  6. Ma tin de regim, cum nu. Am scris, este de rasa Frizian calul, discutabil cat mai este de lucru, se foloseste la tractiune usoara mai mult si la calarie. Si asta stralucea, dar transpirase, armasar nabadaios si nervos, murea de oftica, auzea caii in manej si el era afara, cand necheza se scuturau pomii. Sunt frumosi foc.

  7. Nu mai editez ca sunt tampita, am crezut ca am raspuns la postul cu calul lui mos craciun, deci daca e vorba de statuia mea, sunt sanse sa fie ce ati vazut voi un Shire Horse, dar sunt mai multe rase care seamana vag, in zona aia poate fi Ardenez, marele greu Belgian sau chiar rase frantuzesti, daca nu vad nu pot sa stiu 🙂 Jucaria mea e un Shire Horse.

  8. Daca il mai vad ii fac o poza, era PERFECT !
    Caii aia si mie imi plac ! era legat la o trasura.Nu era enorm, nici mare si nici mic dar parea atat de ingrijit si bine proportionat si sanatos, lucea.

    sarmalele mie de fapt numai asa imi plac, mari.
    Lucskos si eu vreau sa mananc, mama mea face des, ce supa buna ! ( printree cele mai bune de fapt).
    Nici eu nu am mancat vreodata sarmale rele insa am mancat o data in viata mea cele mai bune sarmale din lume, nu cred ca mai mananc vreodata ceva atat de bun, erau facute intr-u cuptor la tara, in zid, intr-o oala imensa gen cazan si nu erau cu carne deloc , erau umplute cu altceva, cred ca grau…erau pur si simplu….nu te mai puteai opri din mancat, erau facute de o tanti batrana, bunica. Ffff bune !

  9. Pingback: Operatiunea monstrul | Aphex

Lasă un răspuns

