As manca o placinta dobrogeana

Sau nu musai dobrogeana, dar o placinta. Ma manca sa ma duc la malul marii sa mananc placinte. Ieftiniti benzina bai!

Asa ca din placinta in placinta, iaca, nu am stare sa nu pun si poze ale trecutului.

Placinta cu branza (creata placinta, nu branza)

Cu branza grasa, la mare.

Cu mai multe branze

Combinate cu targul de cafea

Pateuri cu branza dulce si sarata

Si ar mai fi, alea cu branza si iaurt, cu mac, cu praz, cu praz si cica feta, of, inima mea, ce sa fac, sa imi asum odihna obligatorie de macar trei zile sau sa ma duc sa vad …

Si sa manc placinte? Mai am o noapte de gandire, a naibi starea ma-sii, ca le-as face pe toate odata, de aia am inteles pe deplin filmul ala cu un barbat multiplicat.

Daca nu ma duc, fac macar pateuri cu carnati, am zis, dixit, obligatoriu, nu exista variabila la tema asta.

Asadar, daca nu ati inteles nimic, am chef de placinte si le-as manca la mare dar nu-s convinsa ca imi permit cheltuiala, am facut un rezumat.

http://www.trilulilu.ro/video-muzica/florian-pittis-mi-am-dorit-o-masina-2

rororo

6 gânduri despre &8222;As manca o placinta dobrogeana&8221;

  1. hehe. eu am abandonat proiectul cu placinta la mare la scurt timp dupa ce am scris articolul, e prea complicat si costisitor, de la benzina la incalzit camera de la strada 🙂 dar nu o pleca marea de acolo.

  2. De o mica parte din banii aia da o fuga azi pana la colt si ia niste foietaj si fa-ti o placinta mica , mananc-o uitandu-te la pozele de la mare si iti mai amagesti dorul.

Lasă un răspuns

