Vedere de weekend

Nu e tocmai vedere, e un desen in acuarela de prin 92, cand inca mai mazgaleam cu incredere. Si vreau sa il pun aici pentru o anume Mirela al carei ghiers melodios il mai am in cap.

Nu stiu daca tin bine minte (ba cum sa nu) varianta oficiala a melodiei care a aparut pe vinilul fetelor de la Secret. Ceva de genul:

„In veacul asta atat de ametitor
Cand e-un pacat sa mai fii visator (or machitor?)
Cand pentru multi si mierea (berea) are-un gust amar,
Un ceai de soc e un rau necesar”

(stiu, la final era unda de soc)

Pentru gagici care cu adevarat zbarnaiau bine la bass (Angi, iti zbarnaie bassu … ce???? Angi, da-te mai incet ca iti zbarnaie bassu … Stati sa ma dau mai incet, ca nu aud nimica, imi zbarnaie bassu).

Asadar asta e dedicatia mea, vedere virtuala de weekend. Mi-ar placea sa ajunga si la restul fetelor.

Slide1

ps: inca mai am vinilul.

6 gânduri despre &8222;Vedere de weekend&8221;

  1. Subscriu la comentariul prajituriciisialtordulciuri subliniind faptul ca matale esti talentata pe toate planurile. Nu-I pacat ca te irosesti? Ma bucur ca „te cunosc” virtual si sper ca talentul tau sa se canalizeze spre un „ceva” (nu mi-e clar inca cum si in ce fel).

  2. Fata fa si mie o acuarela sa o pun pe perete! E foarte frumoasa, sincer. 🙂 Si mi-ai trezit interesul sa caut melodia asta pe net, acuma am disparut ca am chef de auditie :).

Lasă un răspuns

