Meniul zilei

Au fost niste zile insorite incat, chiar daca nu mi-am miscat fizicul decat in arealul zonei de munca, tot am facut niste poze, zic eu misto, pe balcon, dar ca sa nu amestec capra cu varza, pun separat pe cele cu meniul de pranz, pentru ca mi-a placut cum radeau ele la soare.

Retete, nu stiu ce sa zic, sunt banale de tot, zama ardeleneasca (porc, cartofi, tarhon, liezon din smantana, ou, faina) dar cand faci cantitate mare, stiti voi, iese ca la cazan.

Mie imi placura. Deci zupa:

Slide2

Si felul doi, papricas de pui cu galusti. La fel de banal, reteta o gasiti pe tot papamondul.

Slide1

Daca va pohtesc narile, la pranz suntem acolo, strada Coltei nr 50. Nu, nu iau bani pt reclama, ei comedie.

Apropos, am pus un busuioc (verde pe masa, ramai gazda sanatoasa) in pahar, sa il jumulesc daca am anumite comenzi care necesita. Capos busuioc, nu vrea sa decedeze mortal pe altarul hmmmm … pastelor bolognese si al altor modele de paste. S-a inradacinat senin in pahar. Planta cu ambitii.

Slide3

Revin si cu poze fara mancare, doar voiam sa ma mandresc cu poze in soare.

rororo

Un gând despre &8222;Meniul zilei&8221;

Lasă un răspuns

