Vedere de weekend de la mare

Draga Steluta, uite ce ti-am adus de la marea noastra.

Slide1

rororo

8 gânduri despre &8222;Vedere de weekend de la mare&8221;

  1. Frumose si bestia mare si neagra si marea mare si neagra , daaaa… doar atat ?
    Unde e armata de pisici si papa bun ?Si povestea ?!?!Povestea!!! Cat e poveastea?

  2. vine si armata de pisici si ferma unde s-au repatriat ratustele si alti catei mari, dar nu am avut chef de poveste, cateva chestii mi-au lasat gust amar, apropos de devastarea amaratei asteia de tarisoare si sunt in blocaj inspirational, imi vine sa arunc numai cu venin asa ca ma mai abtin. papa buns spre canci, remuneratie mica 🙂 dar e cate ceva.

  3. Am uitat de buni-matusa,chef de poveste te rog sa iti faci ..au mai ramas asa de putine bloguri pe care le pot citi fara refuxul ala .. stii tu ..
    Gustu amar tre balansat . nitel dulce ,nitel acru .. chestii neutre care absorb .. vorba romeglefarcogemanului”ce la vie mine baby”.Merde !
    Ia de la mine un Hard rock aleluia 😀

Lasă un răspuns

