Back in business

Adicatalea

Slide2

Si, de final, simt nevoia sa va reamintesc ce misto e sosul ala de la spaghete cu chiftelute, belea mare, valuta forte, vand trei borcane macar cu cat au dat unii pe dulceata de nici verzi de la TOpoloveni, cacu-ma in Topoloveniu’ si preturile lor, am zis.

Slide3

Atata pentru azi, hidrocortizonul e cea mai mare inventie a omenirii dupa aer conditionat si carnati, deci: rororo.

6 gânduri despre &8222;Back in business&8221;

  1. Tre sa vorbim sa vii in zi lejera tizo, ca sa nu te ignore live 🙂 suntem cum trebuie, vorbim si te invit legal oficial mancata sau ba. Rina iti alegi tu din meniu si executam si comenzi speciale 🙂

  2. Dar , langa cartofi prajiti si carne ce sos ai facut? Ma refer la cel rosiatic care arata asa ca un amestec mai grof cu rosii?Din vasutele mici de sos.

  3. A, stiu cum este, favorit? Al meu ramane totusi cel inventat de tine cu tarhon si usturoi.Asa mult imi place ca mai nou si cartofi langa carne am mancat de cateva ori, amestecati cu tarhon si maioneza ( ca un fel de salata) cu sau fara usturoi dupa posibilitati.
    Fac si eu de asta , mai ai un sos pe platoul din ultima postare,ala cum este? Daca mai pui poze cu sosuri facute de tine ( pentru cartofi, carne) si daca vrei bineinteles, scrie si reteta te rog, ala cu tarhon mi-a schimbat viata :)), serios imi place foarte mult si cum manacm des cartofi + carne , sunt bune sosurile astea, daca mai ai retete, idei noi…spune-ne si noua.
    O sa fac si eu de asta, din pacate perioada asta nu pot manca usturoi in timpul saptamanii ( desi as manca zilnic caci imi place) , numai la sf de saptamana, sambata deci ca sa treaca mirosul pana luni.
    Eu stii ce mai mananc , nu stiu daca stii, daca ai mai mancat sau daca iti place, noi mai mancam asa gen sos langa cartofi, carne si piureu de mere, adica compot de mere asa…terci ca si piureul. Dulce. Este bun.

  4. Mai, nu am mare sos, ala de langa e un bbq si e mai complex, deci nu o sa iit placa. Ala cu tarhon e inventat de colegu, nu de mine, nu iim asum ce nu merit, dar e bun 🙂

Lasă un răspuns

