La Multi Ani

Daca tot vorbim de intoleranta, am ratat cu o ora sa ii zic lui Freddie un: radio gaga mah, ca a fost ziua ta, faceai si tu un 66 (sau 67, ca nu mai stiu) ca bradu’.

Despre legatura mea cu Freddie, zis si Mercury, am mai vorbit si chiar nu mai reiau nimica, am la mine numai cuvinte grele. Asa ca punem mai intai o melodie cu Farrokh Bulsara, sa zicem:

Daca puteti asculta melodia pe urmatoarele imagini, cu calul Roxanei, o sa descoperiti un moment de liniste.

ps: calul este Capitanul cel frumos. Sper sa il vad si intr-o lumina care sa ma lase sa va arat o poza mai buna.

rororo

3 gânduri despre &8222;La Multi Ani&8221;

  1. d-na dana scuze ca sunt off-topic dar am cautat postul cu checul facut in tava de silicon de am innebunit si tot nu am dat de el.deci,intrebarea mea e:cum se comporta tava aia?merita investitia?am nevoie de o tava ptr paine,chec,drob,etc., aceasta de silicon e potrivita ptr asa ceva?

  2. Da doamna, se comporta impecabil, nu am uns-o, nu am nimica si s-a comportat remarcabil. Am mai avut niste silicoane (o yeah), singura treaba pe care au patit-o e ca si-au schimbat nitel culoarea in timp, ceea ce nu e deloc grav.

    uite pandispanul vietii, se vede clar ce misto se comporta. Eu tava am luat-o ieftinache, o folosesc rar, e din silicon destul de gros, nu stiu daca te ajuta info asta cu ceva, dar eu cred ca merita.

    https://aphextwinz.wordpress.com/2013/01/19/pandispan-cu-mere/

Lasă un răspuns

