A venit iarasi toamna

Acopera-mi bendixul cu ceva. Sau mai bine presetupa de la pompa de apa apa cu umbra ta.
Nu am sa preiau isteria, doar scriu, ca in fiecare an: a inceput antimaidaneziada, aviz posesorilor de caini, puteti lua papuci in cap de la mame model. Nu bagati in seama pe cei ce nu se autosesizeaza din oficiu sa aresteze persoanele care lasa copii nesupravegheati in fata vicisitudinilor soartei. La anu, pentru curiosi, cautati ce isterie a starnit mass media anul asta. Iarasi.

Cateodata pot intelege cum niste oameni atat de scumpi si finuti si dulci rabufnesc, eu m-am mai rodat si ma pastrez pentru chestii mai cruciale, dar acum simt o melodie pe care nu v-o dedic, e cu +40.

(poza e a lui Pippo de la Negative CORE Project, e prea marfa si poza si trupa, deci nu e a mea, nu e a lor, e a urmasilor urmasilor … lu’ ne doare in cot)

Slide1

Omenirea a ajuns departe, cat de cat mai au teste pentru cancer care dau roade, pentru prostie si rautate inca nu s-a inventat nici o (da nici o, nu nicio, nici o, ca nu scriu legat nicitrei, manca-mi-ar indexul academia cu capsunii lor) forma de inventariere. Daca scrie un prost ceva pe feisbuc apar bagatorii de seama si rasa haterilor, cu uo si muie, nu conteaza ce, pisici, caini, steaua, dinamo, prezervative expirate sau bomboane M&M.

Mie imi face mare placere sa ma dau pe net sa vad retete noi, ce mai fac bucatarii si ospatarii romani, pe unde se mai situeaza pohtele de zi cu zi, ce se mai gaseste in lume sau aiurea. Dar zi de zi gasesc otrava, multa otrava. Imi e frica sa ies cu potaia pe strada dupa isteriile de toamna, imi e frica sa ma dau cu masina spre munca dupa isteriile de dinaintea inceperii scolilor. Se fac tabere, pro si contra, nu ma refer aici musai la caini, eu ma descurc, dar incep isterii legate de ce se da si ce nu se da la pachetel.

Nu stiu cati mai stiti cand am pozat odata un sandwich haios si mi-a sarit una in cap ca plozii nu au voie paine alba, ca e nociva. Oamenii au luat-o razna grav si, ce e mai rau e ca se lauda toti ca nu se uita la TV, ca e nasol si sunt manele si prostii, dar ce se vehiculeaza pe feisbucii aia, DOamne pazeste-ma. Nu ma refer la cazul de azi neaparat, ca niste parinti inconstienti au lasat doi copii mici in grija unei babe incapabile, dar tineti minte luna si ne mai vedem la anu’.

Amu nu stiu cum sa ma comport, sa mai injur mamele care isi lasa plozii in strada cand ele vorbesc la telefon, sa mai risc sa las cainele sa se cace in strada, ba mai mult, sa ii strang cacatul? Daca cacatul meu se amesteca pe undeva cu al plozilor crescuti naturist (pe asta o stiti) si care e lasat cu mandrie in mijlocul strazii? Da, am scris incoerent ca in fiecare toamna cand apare isteria cauzata de niste incapabili si incompetenti si amplificata de media.

Despre situatia cainilor nu mai are rost sa discutam, ca e degeaba. Sa lasi doi plozi cu o bunica bolnava de alzheimer e rang de recunostinta vesnica pentru aia care o sa bage bani acu’ in buzunar pentru adunarea/castrarea/eutanasierea potailor. Oricum o dau javrele, tot ca Ana in zidurile unei vile ridicata pe spatele lor sfarsesc.

Da, as salva si copii, dar nu se dau oricui, asta pentru restul carcotasilor. Ca sa adopti un copil e crima si pedeapsa, trebuie sa faci dovada ca esti presedintele tarii ingerilor nedecazuti. Aia care lasa copiii nesupravegheati sunt tratati cu mai, mai.

In toata tevatura, nimeni nu a avut nici o vina, numa javrele din parc. Jigodiile umane care se imbuiba cu banii pe „castrare/eutanasiere/depozitare” nu au nici o vina pentru ca, nu e asa, nu apar in presa. Cat despre cei care nu au grija de copii, ce sa zic, ma repet dar la alt nivel: daca ar fi cazut in canal, eutanasiam canalele?

Ma pis pe media si ma pis cu bolta pe feisbuc si mai ales pe marea asociatie de aparare a animalelor, vafutem care isi cere public scuze pentru cazul de azi. Mai penibil decat ei nu poate fi nici macar Fuego.

(nu merita un rororo postul asta incoerent, sunt obosita)

4 gânduri despre &8222;A venit iarasi toamna&8221;

  1. Imi placea sa-ti citesc blogul ca-mi pareai o tipa interesanta.Dar sa justifici indirect cainele care a omorat un copil mi se pare inconstienta.Evident,parintii sunt de vina ca le-a fost atacat copilul de un animal.Ca vorba aia,traim in jungla si e absolut firesc sa-ti lasi copilul in parc cu teama ca poate fi omorat de un animal…Ma pis si eu pe toti care gandesc la fel ca tine.Si tu esti prima.La figurat o spun,bineinteles…

  2. iti multumesc ca nu ai citit ce am scris deci ca te pisi, ceea ce e bine si ca nu ma mai citesti, ceea ce e si mai bine. am scris de o mie de ori opinia, in niciun caz nu e concluzia trasa de tine, deci homo sapiens urinat in ventum. poate pica inapoi.

    nu, parintii nu sunt de vina niciodata, parintii sunt ceva ideal, bine ca nu erau tigri in parc, la zoo dupa fram au fost nu stiu cate cazuri de copii ucisi de urs (gabriel cociu, cauta cartea, fost director zoo) ca ii indemnau inteligentii sa puna mana pe fram.

    ca bunica era de mult la coniecel daca a ajuns copilul in penis cu satelitul, nu se mai pune. si nu, nu discut problema cainilor de pe strazi despre care am scris si rescris parerea si dezacordul.

    de hateri nu ducem lipsa, parintii inconstienit ar fi fost primii interogati (bunici, bone, plm) in orice tara din lume daca plodul era calcat de tramvai sau cadea intr-o groapa. cam cat de departe a ajuns de bunica aia daca a murit de hemoragie externa si nu a auzit nimeni nimica? sunteti anormali zmorio.

    si reiterez, nu tin cu cainii vagabonzi, cine ii salveaza sa si-i asume, deci nu discut deloc despre caini.

    a, ca imi e mie frica sa mai ies cu cainele meu personal, castrat, vaccinat, cipat si in lesa de frica mamelor alora care nu-s in stare sa isi vada plodu de marimea mobilului, lungul unghiilor si marca carucioarelor pe care le imping zilnic, dar zilnic, in fata masinilor, nu se pune. daca nu-s copil sau mama io nu ie om, rezon.

    ncii nu mai conteaza cainii in ecuatie si te invit sa nu ma mai citesti, ma bucur chiar, extremismul e dezgustator ca babele alea care te iau cu: de ce ai grija de un animal, nu ai avea de un copil (intrebare pusa vecinei cu patru plozi, trei pisici si un caine, amuzanti internautii).

    te salut din mers cu prea putina placere. figurat, bineinteles.

    ps: sa vezi cum o sa fie cand detinatorii de plozi de rasa o sa ia la bataie copiii de tigani vagabonzi ca le agreseaza progeniturile date jos din mercedes, eutanasiati copiii, canalele, motociclistii, biciclistii si trenurile, ca sa fie mama in siguranta la mol.

  3. In orice tara CIVILIZATA din lume nu gasesti caini aiurea pe strada.Asa ca las-o pe aia cu parinitii care trebuie trasi la raspundere.Si nu mai generaliza atata cu parintii inconstienti.Iubirea de caini ti-a intunecat judecata.Daca din povestea asta gasesti parintii sau bunica vinovati ai o problema.Dar e problema ta! Si a tuturor care nu fac nimic…

  4. Alina, nu iti vezi tu mai bine de problemele tale? Ca am obosit de atatia care fac multe, asa ca tine. Am scris de prea multe ori ca nu-s de acord cu cainii pe strada, ca nu ii hranesc, am scris atat de multe incat ma obosesc aia care vin si scriu dupa ultimele stiri de la ora cinci, ma obosesc blablablistii, nu ma justific in fata ta si ma doare in falange sa reiau aceleasi blablauri, ce probleme am eu nu-s treaba ta, ca nu esti mama omida sa le stii (sau mai stii?) vezi tu de ale tale, preocupa-te de caini, eutanasiaza-i, da-le otrava, ineaca-i, da-le foc, lasa-ma pe mine in durerea mea, in general unde te pisi e riscant sa mai calci, e lipsa de bun simt si poate aluneci, nu te pisi tu mai bine in alta parte? Apreciez in mod deosebit cand in comentarii nu apar tziganisme, dar daca tot te-ai oferit sa iti pui poalele in cap, am zis sa ramana scris, as prefera sa cauti insa alt cort. Multumesc.

Lasă un răspuns

