Mancaruri simple si banale

O saptamana la mare nu am gatit nimic. Si nici nu am prea iesit, buget de austeritate, eu va arat cu ce ne-am nutrit daca promiteti solemn ca nu radeti de poze, is facute din mana pe apucate.

Cand am ajuns acolo era facuta varza cu carne de porc, matusi-mea a facut mancare foarte buna, dar a dat si niste rateuri, mama, mama, dar vi le arat fix in ordinea in care le-am pozat. Varza i-a iesit (mi-a zis pe urma si cum, au ficatul meu, in afara de multe legume a pus si mult ulei in care prajise nu stiu ce, dar buna, asta e).

Slide1

Mic dejun cu un rest de varza, slana (nu cine stie ce), branza (de Dobrogea, buna), rosie din gradina, dinaintea atacului Casandrei si un ardei potop excelent.

Slide2

Prima pofta: hamsii. Mini-hamsii, mici rau, le prajeau aia cu galeata, foarte sarate dar bune, era 4 lei portia.

Slide3

Un bors de gaina cu multe legume si zdrente de ou (v-am zis sa nu radeti de poze, da?).

Slide4

E si aici a zbarcit-o locuitoarea de la malul marii, primise niste scoici, deja fierte binisor.

Slide5

E, daca as fi stiut ca le buleste, i le luam sa vad ce se mai poate salva, dar madam le-a mai pus odata la fiert, nu am idee de ce, din nepricepere, apoi le-a facut pane. Ce sa zic, buna crusta de pane, ca scoicile, ciunga, cauciuce, gumilastic.

Slide6

A avut comanda pentru familion de snitele, din ce porc a luat pulpa aia, nu stiu, beton, talpa.

Slide7

Cartofii prajiti uleiosi, din fericire mie imi plac si uleiosi.

Slide8

Dar cea mai mare ratare, nu imi dau seama cum a reusit, a facut o fleica la fel de talpa. Fleica talpa nu cred ca i-ar iesi nimanui, mai putin ei. Dar varza, buna.

Slide9

Alt mic dejun din resturi plus un ou – ou.

Slide10

Si, in singura zi in care am fost la terasa la Carlos (mi-am depasit bugetul, exceptand meniurile fize, astia au preturi mari la mare), am uitat aparatul acasa, dar am pozat acasa ce am luat la pachet, aveam chef de pizza (am mancat jumate acolo) si peste. Aveau ca de obicei un crap misto, daca nu stiati, cel mai raspandit peste la Marea Neagra e crapul.

Slide11

Scump, bucata a fost cam 20 de lei dar dupa ce am mancat cu usturoi am facut si o chestie misto din jumatatea ramasa.

Pizza bunicica, cuptor cu lemne, ingrediente banale, na, ca la mare, dar aveam chef de pizza.

Intre 17 si 20 de lei, scump.

Slide12

Prajiturile, ceva cica Dobos, da era o chestie cu ciocolata si krantz si eclerele, destul de bune.

Slide13

Ce am facut cu crapul, un fel de ciorbo-tocana de peste, ca aveam pofta de ambele, am luat din supa cainelui (multe legume trase la tigaie plus pui plus apa), am pus peste peste, cu otet, mujdei si ardei iute. Stiu ca poza nu arata bine, dar a fost super.

Slide14

Supa Casandrei, legumele multe, plus spre final niste frunze de conopida, gaina de tzara si macaroane … mmmmm.

Slide15

Si in final, a la lene, pui (cumparat) cu conopida, rosii, ardei si usturoi, toate lasate sa zaca la cuptor, mega banal dar iese bun.

Slide16

Grand finale, dupa ziua de ieri, perfecta, aveam chef sa zac la terasa la orizont, foame ioc, asa ca luaram de gingiumingiu mici cu bere, aasa, de o pohta si ne-am tinut de glume cu facatorul de mici (cum i-o zice omului care face mici? miciar?) si barmanul.

Slide17

Si gata, final de poze nespectaculoase, mancaruri banale si vacanta neiesita din comun.

rororo

4 gânduri despre &8222;Mancaruri simple si banale&8221;

  1. Imi pare bine ca ai revenit, pozele sunt SUPERBE, nu mi se pare saracacios si si mie IMI PLACE acolo, imi da starea din cartile lui Radu Tudoran, are una: Maria si Marea, o stii? daca nu sa o faci rost sa vezi ca este ca in pozele tale, mie imi da asa o stare de bine.

  2. Chiar nu o stiu cartea, merci de recomandare 🙂 Bine te-am regasit, acum o iau si eu la pas sa vaz ce ai mai facut, sa stii ca nici eu nu citesc multe bloguri, ma uit pe un index, dar bloguri efectiv citesc putine, cred ca am eu o sfera de interes mai absconsa 🙂

  3. Asa mult imi place cum arata cartofii aia prajiti, si nici pe mine nu ma deranjeaza chestia cu uleiosi :))) de fapt hai sa marturisesc ca eu ii scot cand ii fac pentru mine direct pe farfurie asa cu ulei, nu ma complic cu servetel absorbant si minuni numai pentru barbat sau pentru poza pe blog ( sa dau bine in sat) , altfel…uleiosi asa sunt buni :)))))))))))))).

Lasă un răspuns

