AMR 3 zile

Pasari nebune.

Slide1

Slide2

Slide3

Sunt foarte mandra de aluatul care mi-a iesit ieri, din pacate placinta nu s-a calificat, tava joasa, dar amm facut portioare si am dat pour la bon bouche din partea casei.

Slide4

Mit inghetzatãn merge foarte bine (icecreamu nu din partea casei).

Slide5

In rest, nimic deosebit, cald si oboseala, nu mai emitem judecati de valoare azi, cel putin nu momentan.

rororo

4 gânduri despre &8222;AMR 3 zile&8221;

  1. Pana la urma ai comis-o cu placinta! E aratoasa, rumena, de ce zici ca nu s-a calificat? Ti-am trimis mesaj privat pe FB cu un alt aluat fraged care se face foarte repede, este foarte bun, nu e gretos, nu poti rata, poate te mai tenteaza altadata sa incerci. Ce fac pasaruicile, cotrobaie?

  2. Se distreaza si ele pana mai incolo cand le rapune caldura, ca daca nu-s acasa canci aer conditionat. Am vazut aluatul, mi-a iesit f bine, dar e foarte joasa tava, nu mi-am dat seama ca iese asa putina umplutura, o sa mai reiau, cred ca e o combinatie intre cele doua retete, fraged si pufos, cand mai reiau trebuie sa notez si cantitatile, mama lui de aluat. A iesit foarte bine, buba a fost umplutura putina, culmea e ca din „resturi” am incropit un soi de cheesecake-pasca-placinta, belea, ala e de facut reteta, dar la fel, nu am cantarit nimica, poate ii fac o poza azi.

    Multumesc, te pup.

Lasă un răspuns

