AMR 6 zile

Nu am avut o zi prea buna, nefericiti cei ce mi-au cazut in gheare, mie cel mai rau imi pare cand ma enervez si dau, ca nu multa lume are scutul pregatit. Metaforic vorbind. Mai ales cand lovesti, chiar si verbal, o persoana slaba, e urat, e ca si cum ai rade de cineva cu handicap, pentru ca prostia, chiar daca nu se poate nici macar cuantifica, e tot un handicap.

Deci incep cu mea culpa si incerc sa nu mai fac si sa vedem ce a adus ziua de ieri, o iau de la coada la cap, bai, nu credeam vreodata (si nu scriu pentru ca ma citesc) ca se poate bucura un grup de angajati ca le vin sefii din concediu. Pentru cunoscatori, a fost final de porcleton.

Slide1

Final cu hlizeli si bucurii, din nefericire nu pot expune toate chestiile pe net, ca stiu eu cum e lumea, carcotasa, dar ne-am bucurat. Si nu, nu doar din cauza shot-urilor din partea casei.

Slide2

Acum incep cu franturi de ziceri, draga Vladen, poza asta e cu o parte din zidul locatiei, am facut-o special pentru tine, desi stiu ca esti in vacanta, o vezi cand vii, draga rus elvetian din Avignon (si draga Kadia, dar asta se intelege de la sine).

Slide3

Cand mai veniti poate facem un onboard game la un paharel de ce are voie domnul sa consume, pentru doamna stiu exact ce sa comand, sunt sigura ca o sa ii placa un anume cocktail.

Asa, am si gatit. O omleta. Mare. Nu stiu cat se vede din poze, dar e mare si cat se poate de dietetica, facuta oarecum la abur.

Slide4

Un musculos ca Puiu sau Goliath ar fi putut intoarce tigaia, asa ca am lasat totul la foc mic, mic, cu capac (pana s-au facut si pastele colegei) si s-a gatit in aburii legumelor (dovlecel, ciuperci, ardei).

Slide5

Pastele le-am facut cu piept de pui si ciuperci si sos de smantana ramas de la o salata, cum tin la silueta colegelor am folosit un standard italian de 70 de grame de paste, in poza poate par multe, dar nu-s.

Slide6

Schimband foaia, dragi parinti din lumea mare eu va dau un singur sfat, nu mai cumparati prostii la copii ca si ele este vii.

Am avut o aniversare, rezervare, am taiat un tort pentru copiii aia, cuminti, au baut nealcoolice, minori (dar cate basini in cap, trecem peste asta, ce toale, trecem peste asta, ce de gadgeturi, trecem si peste asta).

Cred ca a fost, desi ideea tortului nu e musai rea, cea mai nasoala chestie, criminala, ucigasa, pe care am gustat-o (sunt curioasa, da). Un tort de mousse de ciocolata cu bezea. Suna bine, dar a fost horror, atat de dulce ca tipau si dintii si iesea diabetul la inaintare ca Mutu la cocaina.

Bai, dupa ce ca era horror si gretos de dulce, tipator de plin de prostii (gelatina avea cat sa tina in suspensie o autostrada de la pamant la luna pentru o mie de vaci), mai era si imbracat in PDZ ceea ce implica, nu e asa, un strat generos de unt. Culmea e ca decorurile, desi s-ar fi pretat la ceva lejer, erau din PDZ (trandafiri) cu frunze din royal icing (cred ca aveau aia in plus la cofetarie, ca era vechi). Si bonus, bordura, o crema gretoasa de unt, asa, cum e ea, unt, zahar, punct.

Poza e la resturi, doar asa, ca idee.

Slide7

Si iar, reiau cu alta poveste, zici ca scriu un mini-volum de nuvele. Amu nu stiu daca o sa radeti de mine, eu am ras de mi-am modificat structura faciala. Da, de mine.

Deci, ca sa incep cu o concluzie, la startul zilei de lucru cand imi fac o trecere in revista, am pus un ou langa niste salata (da, ilegal, kiss me). Si ii spun colegului sa fie foarte atent la acel ou, care ou nu este fiert, este crud, nu cumva sa il sparga.

Trece ziua, vine seara, vine si o comanda care implica oul … de fapt un ou fiert. Cum am tendinte de proprie preamarire, iau oul (da, cel crud, v-ati prins deja ce am comis) si, nu numai ca incerc sa il cojesc, dar o fac si cu alura de „mancacias, sa vezi ce jmekerie stiu io sa cojesc oul de nu se mai poate”. Adicatalea ii dau drumul de la inaltimea la care m-a lasat bratul stang sa ajung, fix pe masa, ca sa il cojesc.

Rezultat: fleosc.

Slide8

Radeam, radeam, radeam, a ras pana si colegul care e un serios. Case closed cu oul, doar ca am luat si o spatula, sa il adun de pe masa, nu? In inconstienta mea, ca un caine turbat, inca mai radeam de pedeapsa cereasca adusa asupra nesabuintei de a ma da mare combinata cu alzheimer. Si ii spun colegului: da si tu un servetel sa strangem asta. Moment in care inconstientul a zis sa dea cu spatula astfel incat „aia”, adica oul, sa se duca in mortii lui pe jos.

Continuarea conversatiei:
– De unde sa il strangi?
– Mortii lui, de unde nu trebuia sa fie.

Stiu ca nu suna la fel de hilar pe cat a fost amaratul ala de ou care a murit pe altarul megalomaniei mele de moment, ca in rest sunt om bun.

Si cred ca astea au fost cele de soparlit pe ziua de ieri, v-am zis ca va dau numai nimicuri si ca nu gatesc acasa (decat o ciorba, dar nu se pune).

Asa ca, de incheiere, am invatat porcul limbi straine.

Slide9

Am scris asa de mult si ma intrerup continuu, ca nu mai tiu minte ce v-am zis asa ca o sa ma citesc si eu, mama lui de neamtz mic.

Am si azi melodie, am visat foarte sexy si, culmea, pe melodia asta:

rororo

6 gânduri despre &8222;AMR 6 zile&8221;

  1. Foarte frumos acolo, modern, si micutul de la bar este dragutz :D.
    Pai de ce esti nervoasa, hai sa te pup eu sa iti treaca :D.
    Pastele arata minunat :P, ba eu as baga si o felie de tort de ala 🙂 stai nu da :)))))))))))))).

  2. E misto Alina, va astept daca picati prin urbe, daca se poate, nu pe tura mea, ca sa si stam de vorba 🙂 Tortul ala e o insulta la adresa papilelor, neuronilor si gustului. dixit

  3. A multumesc, multumesc, cand ajung eu acolo nu stiu…eu si daca vin vin in partea cealalta a tarii…

    A, se poate se poate, exista si torturi rele da, drept sa iti spun nici mie nu imi plac dulciuriule prea dulci si nici nu imi plac torturile astea imbracate in pasta aia ( nici cum arata si nici sa le mananc) si ornamentele nu sunt pt mancat zic eu. Imi plac prajiturile siropoase cu crema, frisca, insiropate si nu exagerat de dulci.
    Dar te cred ca era rau daca spui…asa nu mananc nici eu orice.

    Mai imi este o pofta de peste prajit, ploua afara si numai la ora 1 incepe activitatea in urbe, mi se lungesc urechile pana atunci, nu vreau sa mananc altceva acum ca imi trece pofta…asa ca ma uit pe net si la tine la poze cu mancare. :)))))))))))))))))))))

  4. Buna seara, draga Madam! 🙂

    O intrebare de 150 de puncte roz bonbon: sah aveti? Vreun fan, doi al acestui joc se gasesc pe la voi prin batatura? :d
    Io am una bucata pletos mare iubitor de mutari fistichii si de bere rece si as vrea sa-i fac o surpriza intr-un weekend apropiat. :”>
    Ma gandeam la un mini-campeonat de sah si bancuri (ie bun la daistea! na, ca-l laud :D), ceva in gen mutarea si bancul, mutarea si bancul.
    Daca ti se pare o idee creata ce ar putea prinde pi la voi, astept cu drag raspunsul matale! (bini, in ultima instanta ar merge si un concurs de bancuri)

    Sa ai o seara de luni mumoasa tare! :*:*

  5. Sarumanusitele si ma iertati de raspunsurile intarziate. Mai, din cate stiu eu se gaseste si sah, dar nu am habar cine cum si cand joaca, stiu ca se organizau concursuri, dar nu detin amanunte. Facem asa, eu intreb azi ce si cum se organizeaza, dar e inca perioada de concedii. Sah exista precis, chiar si cu piese fistichii, daca nu sunt doritori puteti veni voi cu ei, facem o rezervare la masa si la joc.

    mumoasa my ass :p

Lasă un răspuns

