Foietaj cu ton

Un fel de pizza cu ton la minut. Nu radeti ca s-a bronzat nitel cam tare, ma deruteaza sa tot schimb cuptoarele si al meu e pe gaz, performeaza mai artistic. Combinatia sigur place pe pizza si sigur voua va iese tarta mai aratoasa.

Slide1

Descriptio pizzae pe scurt: pe aluatul de foietaj se pune ketchup (eu am folosit Ineditul ala, puneti ce sos va coafeaza la nari), cascaval ras (neutru, cat de cat), ton in ulei (de masline) cu tot cu ulei, ceapa, ardei iute (nu e musai). Si nitel oregano daca vreti.

Slide1

Se da la cuptor si basta. Numai putin mai mult ce am lasat-o.

Slide2

Dar pe cuvant de pionier ca e faina, addicted.

Slide3

Dupa surpriza cu cuptorul, imi ramasese niste aluat, am vrut sa verific daca e ceva totusi cu electricul de la munca si am refacut (nitel altfel) crunchy nacho crescent dogs.

Slide2

Nitel altfel in sensul in care am ras cascavalul pe aluatul uns cu ou in care am invelit crenvustii, am uns cu ou si suprafata, am pus fulg cu fulg, iac’asa si am uns iar cu ou. Asa just for fun ca pe mine ma interesa sa vaz daca e aluatul sau cuptorul.

Slide4

Au crescut frumos si s-au facut repede, deci ala electric e de vina, nu merge neam ca asta pe gaze, mai auzisem dar nu eram convinsa.

Slide5

Cu ou pe interior au aderat misto si crenvustii la aluat.

Slide6

Tratatul aluat-cuptor a fost incheiat de cuptorul cu gaze, cuptorul electric e net descalificat in ochii mei, chit ca arata temperaturi, timpi, ventileaza, blabla. E drept ca e bun ca sa tina mancarea calda.

rororo

4 gânduri despre &8222;Foietaj cu ton&8221;

  1. Pui, eu am o bucatarie de la 1900 vara, imobilul asta unde locuiesc este construit acu 100 de ani si bucataria nu am apucat sa o sschimbam, este functionala , am sertare etc deci merge ca nu imi pun bucatarie numai asa sa ma dau mare in „sat” deci eu am un cuptor mic 😛 electric, cu curent. Dar numai cuptorul, este mic si eu m-am obisnuit cu el, de 12 ani il am, are elementi si jos si sus, acum cum sa iti spun, cred ca este chestie de obisnuinta, iti cunosti tu foarte bine cuptorul tau aia-i.
    Eu sunt super multumita de cuptorul meu mic antic, atat ca este mic, nu pot face tavi mari in el in rest il iubesc, nici nu ma grabesc sa imi cumpar altul , sper sa ma mai tina 30 de ani :P.
    Obisnuinta…..

  2. Pingback: Gustarici | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

