Supa de pui Szechuan

De ce Szechuan? Pentru ca am folosit mult piper Szechuan si alta idee nu mi-a venit. Si, parol, cred ca e una dintre cele mai misto supe care mi-a iesit, o sa vedeti si de ce.

Slide1

Voiam sa ii fac maimutzei de mancare supa de pui cu multe legume, am mai descarcerat si congelatorul, am primit cadou o pulpa babana de pui (din aia cum ii place Alinei) si, cum era canicula, am bagat la kukta carnea, putina sare, legumele.

Incerc sa imi amintesc ce legume, pai un amestec de nu stiu care, cu ardei, rosii, mazare, fasole, ceapa, ma rog, mai multe, pe urma albitura (telina, pastarnac, patrunjel), ardei gras rosu, rosii, dovlecel, morcov la greu. A iesit o supa … balsamica. Pe care am impartit-o in doua, am ales si pastele, pentru supa mea si pentru supa noastra.

Slide4

In supa mea, chioara, fara legume, din care am scos si carnea, am pus ghimbir, anason stelat, piper japonez, coriandru, ardei iute, mult piper szechuan, sos de soia si, la final, ulei de susan.

Slide2

In supa mea am batut si un ou, am pus si taiteii, am stins focul si le-am lasat in durerea lor, cu capac, in supa noastra, in care am lasat si legumele, am pus pastele si am mai fiert cinci minute.

Si am pus la degustat.

Slide3

De departe supa noastra de pui e mama lu’ comfort food. Cat despre a mea (de fapt nitel a noastra, ca i-am dat si Casandrei ca rororo de la miros), extraordinar de aromata, dulce-iute, cu un strop de otet, ideala.

Slide5

Aia de pui (cica a Casandrei) in care am lasat si pielea si capetele de oase.

Slide6

Si supra doza din a mea, cu mai multa zeama, nitel otet si mai putina carne peste care am pus si cateva frunze de busuioc verde.

Slide7

Recomand combinatia de arome, merge si fara piper japonez dar musai cu nitel otet in castronel, zic eu.

rororo

Un gând despre &8222;Supa de pui Szechuan&8221;

  1. Pingback: Cand e soare, e mancare | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

