Leapsa

Asta, cum i-am zis lui Vladen, fiindca am visat un loc tare ciudat azi noapte, ma gandeam la un top al locurilor unde m-as muta.

Eu nu am vizitat prea multe tari, asa ca nu pot face un top de un numar, nici nu pun diverse insule din Croatia de pe net. Si din tarile in care am fost doua pica din start, nu as locui acolo neam, e vorba de Tailanda si Malta. Nici Creta nu ma coafeaza, prea cald.

Dar unde m-as muta cu prisosinta ar fi nordul Italiei. Mai exact in Sedico, aproape si de Venetia si de Cortina d’Ampezzo. Oameni misto, civilizat, putini romani, mult aer, verdeata, liniste dar la doi pasi de imbulzeala, e super.

Slide1

Slide2

Slide3

In Amsterdam, musai in Amsterdam, cu conditia sa stau musai, dar musai, pe una din locuintele lacustre. Imi place zapaceala aparent dezorganizata din orasul ala si nu stiu cum, dar un coleg imi facu aseara pofta de un cui si ma gandeam ce misto ar fi fost sa fim in Amsterdam.

Slide4

Slide5

In Brasov, ador Brasovul, dar in casele vechi din centru, nu la bloc, is mofturoasa. E un oras in care e misto si vara si iarna.

Slide6

Si, bineinteles ca in Istambul. Din toate punctele de vedere, de la oameni la mancare, peisaje, locuri, agitatie dar si liniste, Istambulul are nota mare de trecere.

Slide7

Slide8

Amu nu zic, poate mi-ar placea si in Bora Bora sau Elvetia, Finlanda, Danemarca, nu stiu, nu am fost, nu ma bag.

Daca cineva vrea sa o preia, daca nu, nu, eu cu chef de duca si la chef am ramas anul asta.

rororo

7 gânduri despre &8222;Leapsa&8221;

  1. Pingback: Oraş al contrastelor | Iubesc Viaţa
  2. Eu nu vreau sa plec din tara, nici macar din localitate, dar m-as muta la o casa cu cel putin 2 h de teren, padure de preferinta, cu parau, sa nu vad pe geam nimic decat iarba si copaci. A, si casa trebuie sa fie musai pe un singur nivel, de preferinta o casa veche, boiereasca, dar nu-i musai.

  3. Imi place cum gandesti, amu nu e musai sa pleci din tara ca sa socializezi si cu oameni simpatici, nici io nu am zis ca as pleca (in momentul de fata imi e imposibil) dar mi-ar placea sa locuiesc aolo unde am zis daca ar fi sa aleg. Ca idee. Si da, 100% de acord cu casa pe un singur nivel.

  4. mie imi place sa zic oamenilor pe nume, dar nu m-am prins inca de numele tau. asa ca:

    mama lu’ casiii, o lasati pe casi afara? ahh, nu, nu asta vroiam sa zic

    mama lu’ casiii – ai fost la Rosia Montana? eu am fost anul trecut si m-a socat cat de frumos e (acolo as vrea sa ma mut), si m-a socat cat de prostita am fost. in fine. ma mai duc si anul asta. poate vii si tu, intre 15-18 la FanFest. iti fac un masaj gratis ;).

  5. mama lu casi nu are concediu din motive de imposibilitate de deplasare din localitate pe perioade mai lungi de doua-trei zile dar iti multumeste. nu am fost, nu stiu, in general cand e o abundenta de mesaje care mai de care (gen salvati rosia montana sau acum cu gazele de sist) ma feresc grav de zonele si subiectele care sunt atat de bagate in atentie, dar poate o sa ajung. plin de festuri misto anul asta. si la artmania vin droaie de trupe misto si la rasnov. io stau aci pe coor, in bucurestiul liber de populatie. c-asa e in tenis (mi-am adus aminte de bancul ala cu tare in … tenis). multumesc de oferta.

Lasă un răspuns

