O Tanenbaum

Nu-s bune obsesiile astea. Dar daca tot stau dupa aia mare, neagra si rea, ma trezii in cap cu umorul lui nea Tomita, ca sa nu uit pana dimineata, am deschis zbarnaietoarea si pun aici sa nu uit.

Nu bagati in seama, somn usor, indiferent de fus orar. As dedica ceva si romanilor din Bora Bora, sa imi pastreze sezlongul cald pana vin eu, dar nu stiu cat e ceasul nici acolo nici in Wallis si Futuna.

Sa nu ma intelegeti gresit, eu nu vreau sa fiu turistul, eu vreau sa fiu tanti sau nenii aia care ranjesc amabil la resort, care va prepara mamaliga cu branza si pomana porcului cand veniti in Bora Bora da?

Cica si in Wallis si Futuna tot cam atata e ora, deci salutari si romanilor de acolo. Desi acolo e nu stiu cum cu fusu’ ala, te duci in larg azi si ajungi ieri. In cazul in care Bora Bora e intangibila intr-un oarecare viitor, pot merge si in Wallis si Futuna. Tot frantuji, debarc cu buletinul. Plus ca turistii se cam feresc, in Futuna inca sunt canibali, cica au halit pana recent din orasele lor mai mari.

Sii mahani na hoki kamata

adica, un fel de rororo

Lasă un răspuns

