Ich Will

Cvasimotive (primul ar fi ca nu mai e ziua mea, ca in ianuarie, cand a fost Megadeth) posibil sau, mai ales, probabil, ma vor tine departe de eveniment. Si cum bantuiam eu asa, mai pe la radio (a vorbit taicutzu Magdin de event), mai, culmea, pe fb, m-am gandit sa pun clipuri cu unii din cei ce vor canta, in ordinea inversa de pe afis, sigur, piesele luate la plici de pe youtube.

Goodbye to gravity

Rezident Ex (nu ploua, nu e incet, nu stau in gara, dar ochii simt ca ma dor)

Heaven Shall Burn

Psychogod (amu nu ma luati ca admirator mai degraba al artei vizuale, dar chiar imi place Costin Chioreanu)

Bullet for my Valentine

Si hai, treaca de la mine, Rammstein.

E a treia oara cand ii ratez. So fuckin’ what, cand o sa castig la loto, inainte sa plec in Bora Bora, o sa fac un concert privat, la mine in sufragerie. Cu Rammstein, da. Nu va fi nimeni invitat in afara de mine (hihi, visele frumoase, cele mai placute, unii se vindeca_cu canesten altii cu vise).

rororo

2 gânduri despre &8222;Ich Will&8221;

  1. Cu U2 nu ma impac nici eu, sunt anumite voci, ca la voce am buba, care imi dau o senzatie de gol in stomac, senzatie nasoala, asa e cu U2, Celine Dion, Patricia Kaas si mai sunt dar nu imi vin in minte acum, imi rascolesc matzele organic. In sens nasol.

Lasă un răspuns

