Sarmale si ardei umpluti

Nu am ce mare reteta sa va arat, singura chestie mai cu mot e ca am pus in compozitia de sarmale si carne din carnat (nu toata, da?) si slana afumata tocata cu ceapa, au iesit minunate, picante. Si mi-a iesit si multa umplutura asa ca am pus si doi ardei care zaceau pe acolo sa fiarba intre sarmale.

Slide1

Mi-au iesit 51 de sarmale.

Slide2

26 erau asa:

Slide3

Si 25 duble. De ce va spun asta? Ca am un pitic cu numaratoarea si acum nu stiu de fapt, mi-au iesit de fapt 76 de sarmale mici sau 38 de sarmale mari? Nu am poze artistice, doar in caserola.

Slide4

V-am mai zis ca cea mai buna inventie a omenirii e carnatul? Iaca, unul ordinar de la Cris Tim plus unul crud uscat misto de la piata.

Slide6

Si doi ramasi de la varzburger (am tot vrut sa fa diverse cu ei dar nu am mai apucat, asa ca i-am executat rapid. cu pita).

Slide5

Decadent as zice, nu am chef de scris in rest, mi-am pierdut ideile pe drum.

rororo

5 gânduri despre &8222;Sarmale si ardei umpluti&8221;

  1. si varza murata, de unde ai luat varza??? ca mi-e pohta si mie de niste sarmale, dar de unde varza??
    salutari din cvoda!

  2. ala de cred eu ca e piper, e piper? maaaamaaaaa, ai rasturnat „pipernita”? 😛

    n-am mai mancat sarmale de o vesnicie, as vrea si eu vreo 11 de alea cat juma de bricheta 😀

  3. varza murata de la congelator, ca in vorba aia, omul gospodar isi face vara sanie si iarna car. mai am vreo doua pachete. dar sigur se gaseste la piata varza murata, la supermarket si mai sigur dar e scumpa. cei de la olympia au bircane cu foi de varza pt sarmale dar nu stiu cat sunt de bune ca nu am luat niciodata.

    bogdano, da, chiper, dar nu e asa piscacios de aia am pus mai multicel si nici maacr nu e mult, s-a intins ostentativ pe carne 🙂

  4. Varza murata este in piata dupa gust! Eu am luat o varzutza de vreun kil, am bagat iataganul in ea la jumate si mai am jumate ca la noi e cu portii mici! In piata e 5 lei kilul. Jumate am facut-o calita cu carnati pacatosi tot din piata, jumate o s-o fac sarmale, nepacatoase!

Lasă un răspuns

