Pipe Rigate Tricolore Cremose

Adica, vorba cuiva, mezze pezze si-alte betze. Mai exact niste paste pe care, daca sunteti filo-italieni sau, mai rau, italieni, ar fi bine sa nu le bagati in seama, nu-s dupa nici o idee, nu-s dupa vreo tara sau moda, sunt super simple si facute asa cum am crezut eu de cuviinta pentru ca asa am vrut eu si imi plac mie, da?

Slide6

Nu stiu ce tot am de la o vreme cu pastele astea, pipele astea, pana or aparea paste in forma de bong, sa scot vreo reteta cu bonguri versi ca iarba 😀

Sunt bune astea de la Panzani al caror nume doar coincide cu cel al emisarului papal, fiind al unui nene, Jean Panzani, un … francez. Mi-a placut si desenul ala cu omuletul, sa iti arate cat vine o portie, eu am folosit o portie cam pana la brau asa, deci de jumatate de omulet.

Slide7

Ei bine, pentru sos, italienii mainile la ochi, am amestecat asa: sunca, smantana, pasta de tomate, unt, usturoi si pasta de curry verde.

Slide8

Am pus pastele fierte mai in dinte decat scria pe punga si am omogenizat totul.

Slide9

Pe deasupra am ras niste branza din aia Ineul de care m-am inamorat iremediabil.

Slide10

Si le-am mozolit si le-am zburatacit si le-am halit. That’s amore.

Slide11

A avut dreptate Bogdana cu pateul ala de la Scandia, are o culoare gri neprietenoasa si o consistenta nitel mai altfel, dar este foarte bun.

rororo

6 gânduri despre &8222;Pipe Rigate Tricolore Cremose&8221;

  1. Buna Dana, buna Casi !
    Nu vrei s-o punem pe FB p-aia cu salata de sfecla? Sincer, mie mi-e rusine cand copiez cate o reteta s-o pastrez la mine in calculator, dar asa…s-o pui la tine pe site? Nashpa!
    Pup catel si mama lui!

  2. Dana auzi, in tine am incredere, vin cu o intrebare , poate stii tu : am gasit tocmai cand mi-am facut putina ordine in spais la provizii , 2 plicuri de praf pentru piure ( nu obisnuiesc sa consum dar luasem o data sa am in casa in caz ca raman fara cartofi, provizii, facut ceva la repezeala si am uitat de ele) dar este insa expirat din 2012 (de vreun an, hihi). Initial am vrut sa ile arunc apoi m-am razgandit. Tu ce crezi? asa ceva expira? Am zis sa te intreb si pe tine poate stii, nu le-am aruncat totusi inca, tu ce crezi? sa le arunc sau sa le pastrez? Nu prea stiu ce ar putea expira la asa un praf pentru piure?

  3. vio, aia au pus in josul paginii la gramada sursa 😀 de aia am sters articolul, da-i pe apa sambetii.

    alina, mai, sa stii ca si eu am cateodata pofta crunta de piure din praf, cura de vulgaritate, doar nu o sa ma scuz acum ca mananc chimicale, e ficatul meu, fac ce vreau cu el. sincer, nu cred ca s-astricat ceva dar cel mai bun sfatuitor e examenul organoleptic, faci un plic si gusti, daca nu e ceva acru sau nu miroase naspa, e ok. maxim laptele praf (daca are asa ceva) sa aiba probleme, dar nu cred.

  4. pai mi-am adus aminte de dan chisu cand explica el tot felul de chestii intr-o revista si nu imi iese in minte cum zicea ceva de confratii lui habarnisti care ar scrie ardente, nu al dente, care inseamna la dinte, ceva de genul asta, oricum, fenomenal personaj dpdv culinar, nu era nici o aparitie, scrisa sau televizata fara sa scoata perle, a disparut din peisaj, dar nu-i nimic, l-au inlocuit alti confrati de breasla si laudarosenii gratuite, avem carne de tun 😀

Lasă un răspuns

