Radiatori cu pui si ciuperci

Cand ne jucam, ca ne mai jucam si noi, facem cate o reteta pe care o impartim, halim la comun in pauza de masa. Ieri am avut pastele mai putin celebre, radiatori (sau radiatore), care au o forma mai ciudata, au fost concepute in 1960 de un nene inginer chiar dupa modelul unor radiatoare, sunt niste paste care mie imi plac mult, „beau” bine sosurile.

Slide1

Avem nevoie de pui (pulpe fara piele si os), ciuperci (taiate in sferturi, depinde de marime), unt, ulei, vin alb, ardei iute, daca va place. Merg bine cu cimbrisor si busuioc.

Mai intai se trag in ulei bucatile de carne cu ciupercile.

Slide2

Se stinge totul cu vin si se lasa sa fiarba, de sare si piper nu mai pomenesc, stiti si voi atata lucru.

Slide3

Slide4

Se adauga pastele fierte al dente, radiatoarele astea sunt gata cam in noua minute. Se imprietenesc cateva minute, adaugandu-se din apa in care au fiert pastele.

Slide5

Se presara parmezan si gata.

Slide6

Pe cat de simpla, pe atat de buna reteta asta. Iaca si un prim-plan cu pastele. Nu mai am 😦

Slide7

O sa spuneti ca e mancare de coco-fifi, sa stiti ca am facut si perfect barbatesti.

Slide8

Fasolea am facut-o pentru acasa, dormind pe mine, bineinteles ca a iesit cea mai misto fasole din lume, boabele au fiert perfect, raportul zeama-boabe, ideal. Si cum eram zombi cand am compus-o, sa dea aghiutza cu coada in namol daca mai retin exact ce, cand, cum si cat. Dar de buna, buna, eu am mancat-o cu carnatz (l-am ars nitel, dar a fost pentru mine). It’s good to be king 😀

rororo

7 gânduri despre &8222;Radiatori cu pui si ciuperci&8221;

  1. Imi place foarte mult mancarea, si pastele astea imi plac foarte mult. Ce pret au aceste paste de fapt? Aici sunt exagerat de scumpe, peste 3.50 euro un pachet de 300 grame, asta daca te gandesti ca o punga de spaghete sau penne se gaseste si pana la 1 euro. (60-1 euro sau putin mai scumpe depinde de loc).
    Dar orice paste mai mari sau forme mai diverse sunt chiar nesimtit de scumpe , de mofturi si asta este motivul pentru care nu cumpar, Mi se pare exagerat sa dau cate 5 euro pe o punga de paste fainoase.
    Dar imi plac , pastele astea mai mari si „grase” mi se par si cele mai bune.

  2. Deci potole-vu!!! Si oricum Max si Cocofifi pleaca in luna, acolo se pot manca o gramada de paste ca e altfel gravitatia!

  3. Alina, nu stiu cat costa, mi-a carat mama din Italia, am luat si de aici paste mai bune, sunt aprox doi euro oalea mai smechere, alea ieftine de duzina sunt cam 0.5 euro, aproximativ, sa tot mananci paste. poate bagam la un moment dat si paste pe meniu, o sa propun, macar o reteta – doua simple.

  4. Aaa ti le-a adus din Italia, ok, acolo imi imaginez ca fiind de-a locului sunt la un pret normal, 2 Euro in Romania o punga de paste duhhh….mult. 0.5 Euro macar e un pret normal. Da, da , din pacate nu sunt foarte populare si atunci au preturile astea exagerate, daca sunt ceva saptamani italiene la supermarketuri (cateodata) se mai gasesc si la pret normal altfel sunt de mofturi, toata lumea cumpara spaghete si penne care au pret normal.
    Bine mie si alea imi plac.
    Ah, pastele alea negre, iar asa un pret de te umfla rasul cand vezi ,la fel de scumpe ca si kg de carne de miel.

    Ia chiar pui , baga niste retete cu fainoase, scumpe, ieftine, de care ai. Saptamana asta si noi tot paste am mancat, spaghete de alea cu ou , sunt bune :D.Vezi la asa ceva poti folosi wok-ul ala rosu pe care l-ai primit (daca il mai ai intre timp nu l-ai maritat) , poti face multe paste deodata in el. 😀 Eu ma enervez si ma chinui intotdeuna cand fac mai multe pentru 2 in tigaie, oala ca nu este suficient de mare sa le amestec toate frumos impreuna.

  5. pastele negre se presupune ca sunt cu cerneala de sepie, deci justifica pretul daca vrei fitza. wokul e inca acasa, nu ma hotarasc sa il marit, imi e drag, desi e inutil. chiar, ca am pauza in timpul programului, ia sa vaz ce ai mai gatit 🙂

  6. Abia acum seara am apucat sa gatesc ceva si sa mancam si am pus si niste carne la marinat (asa o marinada pleznita pe loc , sper sa iasa ceva) . Nu stiam faza zu cerneala , de fapt mie alea negre nu imi place cum arata, nu ma atrage deloc sa mananc mancare de culoare neagra dar m-a mirat intotdeuna pretul. Nici nu cred ca le cumpara multa lume , de fapt in supermarketuri nu se prea comercializeaza, mai mult in magazine cu de toate si raion cu delicatese .
    Nu ma prea pricep foarte mult la paste caci nu imi placeau , pe la vreo 30 de ani au inceput abia sa imi placa , pana atunci nu mancam asa ceva deloc. Acum insa imi plac foarte mult.

  7. Bine faci ca nu l-ai dat (parerea mea) , eu cred ca este chiar bun si foarte folositor, la multe mancaruri pentru familie nu pentru cantina si il poti folosi cred si pe aragaz. Nu il da in orice caz pe gratis, chestiile astea sunt scumpe si bune !

Lasă un răspuns

