Cele 10 fara care pot trai dar mi-ar fi mai bine cu ele

Ma enerveaza Vlad, ma enerveaza, enerveaza, enerveaza. Ca a zis de icre si segway, nu e corect. Amu trebuie sa ma gandesc si o sa dau afara din lista alimentele, fac top separat cu ele, ca am mai multe chefuri, sa vedem cine mai preia leapsa.

Asadar sa revenim la asta.

1. un set pe inima mea de pictat, acrilice si uleiuri si panze si pensule. o sa radeti, dar costa. poza nu pun ca nu am la ce, ca as lua fiecare chestie in parte, panze stiu sa imi fac dar m-am plictisit in copilarie de intins panze pe sfoara.

2. un mixer nou cu accesoriu de piure, cam cum e philipsul ala de 5 milioane. sincer, nu ma intereseaza marca.

3. un taser x26c cum are vecinul. neaparat vreau, dar musai, imi trebuie mie.

4. (mi-a venit acum o idee de top 10 chestii utile care nu s-au inventat) reiau, o colivie noua pentru papagali, la fel de mare macar, asta e atat de veche ca nu mai iese la lumina oricat ar curata-o oricine. ceva in genul asta:

5. un raft pe tot peretele in care sa tin prostioare, gen colectia de pietre, colectia de caluti de jucarie, colectia de masini ferrari (ce a mai ramas din ea), colectia de flori de mina, colectia de halbe.

6. un topor misto, am vazut la fiskars, nu stiu la ce mi-ar trebui dar imi place, cam asa:

7. niste toale, dar habar nu am de care, ca de cand cu joburile in uniforma sau jobless numai la tricou, am o problema cu asta si nici macar nu mai stiu ce mi s-ar potrivi, am un munte de tricouri si ala de lux e cel cu sponge bob square pants. aci nu am ce poze sa pun ca habar nu am, e vreun stilist in zona?

8. un scuter vespa. nu, nu oricare, modelul de colectie.

9. o motocicleta cu atas. atasul rezervat casandrei.

asta ar fi perfecta:

10. multe sosete colorate.

is cam ieftina, bine, as vrea eu mai multe chestii care nu se gasesc, ceva de imbracat care sa regleze temperatura pe cald si frig pentru confort perfect, un mini-elicopter cu care sa evit traficul si cu care sa pot ateriza oriunde, un tarc portabil ca sa pot lasa cainele nelegat oriunde, prostii din astea. si tigari gratis.

rororo

2 gânduri despre &8222;Cele 10 fara care pot trai dar mi-ar fi mai bine cu ele&8221;

  1. Hehehe, un intreg arsenal pentru vecini 😀 Pur si simplu am vizualizat o vecina din aceea „varietatea de Parter/et.1” torturata incetisor si riguros cu taser-ul (dansati Doamna Gheorghe, asa! asa!) :D.
    Toporul e esential! Tot pentru vecini.
    Mixerul ma sperie crunt. Ma uit la el si vizualizez continutul pe tavan plus femeia cu ciuperca atomica..
    Cu 1 m-ai atins crunt. Asa e mai, sunt tare scumpe :(. Dar placerea aia atunci cand ai trei nuante de verde in mana si toate-s asa frumoase ca ti se pune nod in gat, n-o echivaleaza multe lucruri!

  2. =)) deci esti incredibil, nu ca ar fi fost pentru ea taserul, saraca, dar intr-adevar, la etajul 1 este o doamna Gheorghe, culmea, mama vecinului care are taserul :)))) mah tu ai vudu mai.

    e, l amulte am si glumit, am scris ce mi-a venit brusc, pot trai fara vespa (daca imi vinde cineva un tanc) de exemplu. toporul l-am vazut recent si mi s-a parut dragut.

    vopsele si mixer insa imi cam doresc. si ciorapei colorati.

Lasă un răspuns

