Caniculara

Mi-am amintit cum in 2011 un purcel de catel intalnea marea.

Bine, el venea de la mal de mare, dar nu am cum sa o duc sa vada unde s-a nascut.

Vederea de weekend de azi (in avans pt weekendul care va veni sau restanta pentru cel ce a trecut) o trimit cuiva care stiu ca vrea la mare, iaca e pentru Cofi.

rororo

7 gânduri despre &8222;Caniculara&8221;

  1. BD, sorry ca n-am mai zis nimic de atata vreme. Dar nu stiu nici eu ce vreau vis-a-vis de concediul la mare.
    Ai mai aflat ceva? Ca pana la urma cred ca ajungem in tara….
    Probabil tot la Eforie Sud; ideea este ca vreau linisteeee….

    Mail-ul meu e iadinuta@yahoo.com.
    Merci mult.

  2. ramasese sa dau telefonul tau cuiva sau tie telefonul cuiva care sa te rezolve cumva 🙂 nu e graba, eu duminica ma intorc oricum, marea e la locul ei.

  3. este, ma rog, ce ramane din ea pana in septembrie, deja s-au terminat scolile si aseara roiau turistii iar porcii de patroni au dublat brusc pana si pretul la banala bere. noroc ca suntem de-ai casei si stim magazinele satesti. speculantii. da au si ei rezon, fraier nu e cine cere ci cine da.

Lasă un răspuns

