Chiar nu va plictisiti? Niciodata? Never ever?

Ma mananca in degetul aratator de la mana dreapta sa arat degetul injurator celor care au inventat un buton de ii zice share. Nu vi se intampla, cand vreti sa vedeti ce mai face lumea, sa dati numai si numai peste vorbe de duh, poze luate de la unul la altul, serii de chestii intelepte cu poze preluate (alea pe culori pale cu doamne imbracate de epoca ce gandesc chestii care vi se potrivesc, cu titulatura ” I speak sarcasm as a 2nd language”), cu isterii provocate de cei care asta vand, a ajuns azi din nou vedeta rosia cu sfarc. Sau aia cu gazele de sist, parca brusc, dupa articole panicarde toti s-au nascut geologi.

Azi deschid (nu gaseam un numar de telefon al unui prieten, el ma suna, eu il sun, nu ne gasim). Pe jumatate de pagina aceeasi poza:

Eu inteleg ca daca nu ai fb nu existi, dar gri-ul comunist paleste in fata turmismului. Stiu ca nu ma obliga nimeni sa ma uit, o fac de putina vreme, am crezut ca am o parere preconceputa despre un fenomen de masa. Niet tavarishci.

Cu blogareala era o treaba faina, isi scria omul ganduri, trairi, ingrijit, in pagina, chestii, socoteli, acolo pe fb ala la care ma uit si eu ca tanti Leana la tabelul periodic, nu e nevoie nici macar sa iti pui eul la contributie, wow, ia uite ce chestie desteapta a zis ala, mama, ia sa o dau mai departe, ar fi haios de lansat zvonuri sustinute cu ceva vreme in urma de eventuale articole pe net, brambura, poate o punem si de un razboi. Cred ca sociologii nu se ocupa suficient de fenomenul fb. De fapt logic, cand sa aiba vreme, ei stau pe fb.

A, nu ma deranjeaza pe mine, marunt utilizator al unui obiect cu butoane, ma doare nitel ca s-a dus pe copca creativitatea individuala, e suficient ca unul sa aiba un tricou sau sa puna o poza, un poster cu un slogan, cu o idee care corespunde unei mase de oameni, ca jumatate de glob este fericit. Mai lasati-ma in hot dog-ul meu, dar chiar nu mai gandeste nimeni decat in citate scrise de altii?

(de la titlu pana la final rog a se considera toate intrebarile puse ca fiind retorice, raspunsul nu e la oracolul din Delfi, e pe feisbuci)

rororo

4 gânduri despre &8222;Chiar nu va plictisiti? Niciodata? Never ever?&8221;

  1. Howdy Doody, Madam?
    Avusei si eu un cont de facebuci mai demult, dar cand vazui ca toti si-o dau mai departe, am zis sa nu-mi mai stresez neuronul saracu’ cu astfel de lucruri culturalo-filozoficesti si am inchis contul \m/
    Nu-i duc lipsa deloc si ma simt mult mai bine spiritualiceste, mai ales cand citesc vorbe de duh dupa un anume blog, dar nu spun care ca ii secret.
    Uite colea maxima plina de intelepciune: beau bere rece, deci exist!

    Cu plecaciunea de rigoare, sper ca Madam Aphex sa continue sa scrie pi blog, sa puna poze cu Mutzulache si Patroche si sa invarta in retete cu spor. Pentru asta inchin o doza de bere neagra (sa stii ca ma sacrific, nu alta)!

    Pentru Madam Aphex si Casi multe de urari de sanatate si sa treaca canicula cu bine.
    Colea si o piesa numai buna pentru dulcegariile pe care le auzim de Craciun:

    Sper sa placa (warning strong language) 😀

  2. yo ho ho. sa stii ca aci la mare canicula e salvatoare. bre un lucru bun are fb vietii, afli despre oameni pe care ii stii de o viata lucruri pe care le impartasesc public cu necunoscuti virtuali. a-nebunit lupu? oricum imi e clar ca are efecte terapeutice pe alocuri, cand nu ai cui spune ceva, jap, te mandresti acolo pe wall. vezi ca au fost buni si floizii la ceva fara sa vrea, au dat un sens melodiei another brick in the wall. drept ii, cam tarziu.

  3. Hehehe cred ca de la mine ti se trage. Sau nu? Oare om fi prieteni pe FB? 😀 Ideea e ca si eu am share cu mare aplomb tricoul tartorelui din imagine. Nu ca tata de fata, ca fata n-am, dar ca posesor de fata a unui tata :D. Si regulile alea scrise asa gigea pe tricou mi-au smul o lacrima de nostalgie la adresa lu’ tata socru’ ca taaaare mult mi-au amintit de el :D. Individul mi-a zis lista aia de la prima intalnire. Din cand in cand isi amintea, zicea nervos „fetita mea inocenta” si asta e momentul in care eu degajam (de regula bucataria) si ma indreptam rapid spre o zona in care nu riscam sa declansez vreun incident diplomatic care sa ma aleaga cu suturi in fund si nervi de la consoarta. Ce e drept 90% din timp, acum, e mort dupa mine. Eh bine…poate exagerez. Dar asa, un pic, ma place 😀

  4. e, de la tine, e veche si cu fb si ci craciunul (crix stie), pastele si ce pastele cailor indeamna la turmism si consumism. in plus nu pot scrie la ce m-a dus mintea la regula 10, ca nu scriu porcosenii, nu e frumos, dar … da, am vizualizat niste chestii XXX.

Lasă un răspuns

