M-am imbolnavit de Häagen-Dazs-ita

Am mai scris eu de Ice Moon a celor de la Häagen-Dazs. Era plina blogosfera de pozele cu celebra editie limitata de atunci. Anul asta iar au scos ceva misto si anume fondue.

fondue

sursa fotografiei

Baietii astia nu numai ca au idei, dar si maniera de prezentare in care isi vand produsele, exceleaza. Nu vad pretul la produsul de mai sus, dar va spun ca la noi (daca nu stiti deja), cea mai mititica si piticoata cutiuta de Häagen-Dazs, poate contine cantitate cam cat o Vafe din aia de 50 de bani, este in jur de 10 lei. Cutiutele deja mai maricele jongleaza peste 30 de lei, deci e scumpa, foarte scumpa. Buna, foarte buna.

Asta cu fondue, ca si Ice Moon, nu cred sa apara ep la noi, fiind probabil un fel de icre negre ale marcii si asa scumpe, Häagen-Dazs, ca de ei vorbim.

Am gasit poze pe net si cu alte vase de prezentare, absolut superbe si care, cred eu, ca se pot refolosi si la alte fondue.

Aaaaaaaaaaaaa, da, vreau si eu. Daca vedeti pe undeva de vanzare, spuneti-mi si mie. Si cat costa, desigur.

Alte editii limitate misto, toate pozele sunt de pe net, fireste:

Cate ceva despre strategia de marketing a acestei firme nesimtit de exclusivista si buna gasiti aici.

Dupa poza de mai sus, in care inghetatele au forma de moon-cake, va dati seama cam pe unde au piata dezvoltata.

Si, de final, cateva din reclamele lor. La fel de clar e ca segmentul de piata caruia i se adreseaza ocoletste varstele fragede.

Nu ma fac eu mare?

rororo

9 gânduri despre &8222;M-am imbolnavit de Häagen-Dazs-ita&8221;

  1. Nu vreau sa te chinui, dar pe astea noi le avem :P. Adica se gasesc si la noi la tara. Si-s bune. Apropo, daca te citeste Kadia o sa ai un comentariu mai lung decat postul tau :D. E fan inrait si infocat. Exista la Paris un restaurant al lor (chiar in buricul targului, iti pot da adresa daca vrei, e pe Champs) si acolo trage Kadia de fieeeeece data. A si scris de el la ea pe blog. Pana si mie imi place inghetata lor!
    P.S: si eu am scris despre editia cu luna 😛

  2. Au ce-mi placeeee, mai ales aia cu nuci pecan…cand merg la cumparaturi bag si o cutie din aia la cos..Te pup!

  3. Baai Vlad ce am uitat, am o prietena la voi in sat si tot uit sa ii dau link la blogul kadiei, lucra la opera de acolo, e de pe cand nu te nascusei tu pe plaiurile alea cu vacuta mov, iaca bine ca mi-ai amintit.

    Nu, multumesc, nu imi da adresa, este primul an cand nu pot pleca in concediu si nu stiu cati ani va mai fi asa, imi par erau si de mine si de situatia asta, ca eram tare plimbareata. Si te urasc nesincer ca voi le aveti 😛

  4. Eu n-am dorinta de umblat in mine, doar mi se intampla. Kadia da, ea e plimbareata :). De asta zic ca Dumnezeu e femeie. Prea are un cinism interesant si simtul umorului :)). Pe mine nu m-ar deranja sa nu pot calatori in afara orasului (m-ar deranja sa nu pot sa ies din casa, aia da). Imi place acasa, am o gramada de activitati. Tu stai in Bucuresti, ai si mai multe. Nu e Bucurestiul metropola, dar e totusi foarte dinamic. Zau ca n-are rost sa te necajesti, cred ca e plin de chestii de facut! Zau daca as suferi sa nu pot calatori…

  5. Bucurestiul si metropolele nu sunt genul meu, in special aici unde, cum am zis si la tine, e plin de peizani cu accese de superioritate care umplu centrul vechi. In general nici nu ies din cartier, am aici tot ce imi trebuie, de cand s-a supraaglomerat capitala prefer sa imi mananc inghetata aci, la tara, in Salajean. Gasisem un job in Baneasa, stii ce inseamna asta? Excursie, iar excursie, m-am saturat de umblat cu masina ca sa tai orasul in doua, e nasol, e prea multa lume. Nici cand ma plimb nu aleg localitati uriase, in 18 ani nu am avut curiozitatea sa vad Roma sau Milano, oraselele mici sunt mult mai simpatice. Bine, sunt cateva exceptii, de exemplu Amsterdamul si Istambulul imi plac. Dar tot in Bora Bora o sa ma mut dupa ce castig la loto, am zis 😀

  6. Pe prima poza e si un pret, RM90, adica 90 de ringgit, moneda malaeziana, asta insemnand cam 21 de euro.

  7. Am mâncat îngheţată de-asta săpt. trecută, cu nuci pecan. Bună, nu zic nu, dar nu-şi merită banii. Şi mi s-a părut şi prea dulce. Poate n-am eu gusturi fine. 🙂

  8. alea cu pecan si caramel mi se par dulci toate, are si nirvana, eu am luat ceva cu lichior si am uitat cu mai ce, care mi-au placut. gusturi fine, tu acuma, suntem in zona hot dogului la putere, cand o sa scriu numa de „foa gra” si pipti de rata cu spume spumoase o sa am o reala problema 😀 inca mai folosim bulion in conversatii, nu reductie de tomate, da? 😀

Lasă un răspuns

