La Multi Ani Stellaaaaaaaaaaaa

Jan te iubeste …

Nu stiu cine e Jan dar la categoria vederi de weekend ti-am facut o poza azi noapte, la universitate.

Slide1

SI am pozat si tablourile.

Slide2

Sper sa ii placa Valentinei, amu nu stiu cat mi-a iesit mie privirea lui Fiocco, dar m-am straduit cu cele cateva creioane din dotare, dupa ce castig maine la loto imi cumpar si vopsele si iti fac si un tablou in ulei.

De ce am zis „tablouri”? Initial iti facusem alta felicitare, in memoria lui Nero.

Slide3

Ma gandeam la Puglia, la raiul pisicesc, dar s-a votat varianta cu Fiocco, pentru ca traim in prezent.

La multi ani, doamna draga, fie ca acusul sa iti scartaie numai pe strunele care te incanta.

rororo

Un gând despre &8222;La Multi Ani Stellaaaaaaaaaaaa&8221;

  1. Merci draga mea…splendid Fiocco, imi place si cea cu Nero, musai sa ne vedem sa mi-o dai 🙂
    va pup mult pe toate si inca odata merci de urari:)

Lasă un răspuns

