Dog. Hot Dog

E de zilele trecute, de fapt e mini-mini hot dog super-suprem de suprem, calitate superioara. Da, da. Cu carnat de Plescoi.

Slide1

Cum am conceput minunea. Am pregatit carnati subtiri si picanti de Plescoi, respectiv i-am prajit in uleiul in care prajisem cartofii felii. In acelasi vas in care facusem omleta dintr-un ou pe doar un strop de ulei. Adicatalea economie si la ulei si la spalat vase.

Am taiat felii rosie si castravete, am cumparat o mini-bagheta cu masline si am fulat un colt de salata. De ce cu masline, va zice Bogdana, ca daca vreau masline le pot manca separat. Pai fiindca erau cele mai mici chifle, cele mai potrivite scopului meu. De ce am furat un colt de salata? Pentru ca salatele erau foarte, foarte mari, nu aveam ce face cu o salata intreaga, ar fi insemnat sa o arunc. Si cum o fasie de frunza rupta zacea intr-un colt de cutie, am bagat-o in plasa. Sunati la militie, nu va sfiiti.

Am montat cu rabdare minunatia asta. Si cu rabdare si cu rapiditate, ca sa fie cald,asadar am pus pe chifla scobita mustar, foaia de salata, rosii si castravete, omleta, cascaval (asta nu e in lista ca m-am hotarat tarziu sa il pun), cartofi (mai lejer se pun prajiti felii asa, pe cuvant), carnat si pac, gata. Ati remarcat ca am incurcat ordinea pozelor, abia acum am observat, ei, nu e nimica, puneti poza 5 si 6 dupa poza doi, deci vor deveni pozele trei si patru, ceea ce va facele pozele 3 si 4 sa devina 5 si 6, simplu de tot, se rezolva cu o imprimanta color, o foarfeca si lipsa de alte preocupari.

Slide1

Foarte buni plescoii din congelator, mi s-a pus pata pe genul asta si am luat si la carciuma.

Slide2

Amu sa va arat cumparaciuni noi, adicatalea oua, respectiv o marca noua, care promite pe ambalaj marea cu sarea.

Slide3

Sincer, la gust, ca si la pret, nu sesizai nici o diferenta, oricum sunt mai ieftine cu aproape trei lei decat alea bio, o sa iau odata si bio, sa vaz daca face diferenta.

Si, iaca ce am gasit la jumatate de pret.

Slide4

Eram de mult curioasa de ciocolata asta cu reclama, daca tot era la ieftinache mi-am satisfacut curiozitatea. Mda, merge, nimic deosebit. Dezamagirea a venit din partea inghetatei La Strada, care este scumpa, cam ca Nirvana. Slabut de tot gustul, aroma, ideea de gusturi de fapt. Nici nu se compara cu Nirvana sau Haagen Dasz.

Pai cam atat, ieftinaciuni de uichend, cand o sa am chef pun si putinele poze de la carciuma unde ne-am sarbatorit cu Stella. Nu cu fetele, fireste, cu mancarea.

rororo

8 gânduri despre &8222;Dog. Hot Dog&8221;

  1. Asta da hotdog :P.
    Ar fi nedrept sa il categorisim la junk :P. Si cu cartofi prajiti miammm…

    Despre inghetata, tocmai am intrat in casa si pe drumul de intoarcere am luat si eu o cutie de 1 kg de inghetata banana-split cica, firma casei (a supermarketului respectiv) deja am terminat cutia 2 persoane dar a fost bunuta, mie imi place aproape orice inghetata daca este destul de cald si eu sunt destul de deshidratata.

    Inghetata ta preferata este peste tot exagerat de scumpa, este buna da ai dreptate.

  2. deci si la voi e pret de lux la haagen, mama ei de treaba. nu prea ma omor dupa inghetatele de fructe, desi aia pinacolada de la top gun a fost buna. la astea la cornet (tocmai am mancat un Lion) ma enerveaza ca partea cea mai buna e deasupra si se mananca prima si la final ramane coltul de cornet cu ciocolata, ar trebui sa fie invers.

  3. Da pui, si aici, iti piere tot cheful de ea cand vezi pretul, dar iti dau dreptae este atat de buna !
    Am noroc ca aici trebuie sa iti recunosc cu toata sinceritatea, in general inghetata de supermarket este FOARTE buna, toata ! si marcile locale, sunt extrem de gustoase. Cam toate.
    Se gasesc o gramada la supermarketuri si sunt toate: delicioase.

  4. Inghetata ar trebui sa fie ilegala, ca drogurile 😀 Ca nici eu nu fac mofturi, mananc si vafe de cincizeci de bani. Dar sunt unele care sunt deosebite. Nu imi amintesc sa fi mancat inghetata cand am fost in Olanda. Sigur nu am mancat.

  5. Ai dreptate, asa asa…nu am intrat de jumatate de ora in casa si deja am terminat jumatate de kg de inghetata si o tableta de imitatie de ciocolatele kinder dar mie de la caldura mi se si face putin rau, trebuie sa mananc ceva dulce, dar mai, nu ma pot opri de la inghetata, daca nu eram 2 terminam singura cutia de 1 kg.

    Toata inghetata de supermarket e buna 😛 pe aici, nu stiu la voi, asta la cutii de jumatate de kg sau 1 kg….nu conteaza gustul..este delicioasa, asa…cremoasa toata , de frisca . Aia de iaurt este grozav de buna, as manca 5 kg o data :(, ioi , bine ca nu mi-am luat, dau in diabet de la atata zahar.

  6. La Strada nu-mi place deloc. Am luat din Concept Store, de alune de pădure. Dezamăgire totală. Îmi place top gun de vanilie, cu bomboana aia-n vârf. 🙂

  7. Eu am luat ceva marca MEga, o sa pozez, nici prea scumpa, e misto. La Strada chiar nu face banii. Aia in straturi de am pozat-o eu zilele trecute, iar e misto, apoi mai e vafe aia de pensionari, de 50 de bani care imi place.

Lasă un răspuns

