Cina cea de taina

E de taina ca de la mini hot dogi va arat in mar etaina ce halesc fetele de regim, shhhh.

Slide1

Ce regim? Pai al nostru, adicatalea spate de pui fiert, legume, taitei de orez, pa si pusi draga Casi.

Slide2

Slide3

S-a prins ea ca nu e chiar asa si la mine in farfurie, da, dar eu sunt om, lantul trofic, alea alea. In supa aia de legume cu pui (doi lei puiul, doi lei legumele, de data asta am gasit un amestec de ii zice de gulas, foarte misto, cu mult ardei gras, ceapa, rosii) si taitei mi-am trantit si un ou plus mai mult patrunjel si sos de soia, ulei de susan si niste sos iute.

Slide1

Oul mi l-am fiert in apa si i-am furat si gatul de la supa, ei i-am lasat oasele.

Slide4

Asta a fost diversificare maxima, de obicei bagam lactate cu mamaliga.

Slide5

Lactatele de la cina trecuta au fost un mismas de de toate, am tot luat la reducere tot felul si, cum amestecurile sunt bune (mai faceam eu pe vremuri kefir, sana si lapte batut, cu menta si sare), le-am pus pe toate gramada, mai putin smantana, ca m-am razgandit.

Slide6

Si din borcanul cu oaie si capra (branzele lor, da?) am pus mai putin iar pe mamaliga, dupa ce a fost gata, am pus ulei de masline. SI e bun.

Slide7

Astazi am luat doua chifle si am scos din congelator diverse prostioare, am cumparat si sase oua, o marca noua care se lauda, asa ca voi face niste mini-sandwich-uri in spiritul hot dogilor lui Vladen. Sper, daca nu ma mai enerveaza cu cocktailurile lui, mai ales alea cu vodka, eu cica nu mai am voie tarie toata viata, care viata e injusta si nedreapta.

Dar o indulcim, ia uitati ce am io pentru gradina kitsch. O stropitoare kitsch (doi lei, Auchan).

Slide8

E perfecta pentru gradina mea mini-kitsch de pe birou, mai ales ca pe ea e in asteptare si un „ghiveci” AC/DC destinat Bogdanei.
Adica e mica, are maxim 200ml. Cica pentru copii sa se joace pe plaja, da’ ce, eu nu am voie?

rororo

8 gânduri despre &8222;Cina cea de taina&8221;

  1. Eu nu am uitat de ghiveciul AC/DC, nici de portretul fedrei, nici de desenul cu cal, da?
    Intr-o zi o sa te trezesti cu mine la usa sa imi revendic bunurile :))) Stropitoarea e f faina!

  2. mwahaha, vreau si eu elefant din astaaaaaaaaaa! acuma, sa ma esprim cu ce ma doare: incepuse sa imi placa si mie sosu de soia. dar nu nene, mi l-a bagat pe lista de interzise, din cauza continutului ridicat de zahar si inca nu mai stiu ce balamuce. wtf?!

  3. Bun, bun, dragut elefantelul, si mie imi plac jucariile astea, lasa ca si noi suntem copii 😛 , logic.
    Eu deseara vreau sa fac pulpe de alea mari de pui cu piure si salata simpla, simplu, nu am mai mancat de mult pulpe de pui.De alea uriase :P.

  4. mai, auzi la ea, hapsi, imi ceru sa te moderez. nu stiu ce tratament iei tu, la majoritatea io am tinut regimurile medicilor, pacat ca si-au dat cu stangul in dreptul ca au gresit taman boala, acum, teoretic, nu mai am nici eu voie nimic. sa ma pupe, ca nitica deaia sau deailalta daca gusti nu au nimica, sa ii sparg in bot.

    alina, la noi la cantina sunt zilnic pe meniu pulpe la tava cu piure, da, din ale amari 😀 am si uitat ca se mananca :)))

  5. :)))))) Eu ma distrez de voi cand vad cum tastati :)))) , auzi te baneza si pe tine pe propriul blog imediat :))) astia :)))) de la wordpress cica ” ii sparg in bot” :)))))))))

    Pulpe de alea mari, nu am vazut in viata mea gaini atat de mari , nu stiu ce monstrii pot sa fie in realitate :-s.
    Sos de soia si eu mananc cam mult de ceva ani, marinez carnea cu el (la prajit sau la cuptor), este numai zahar da dar eu nici nu merg niciodata la doctori deci …nici nu m-am gandit vreodata ca mi s-ar putea intampla ceva de la el.

  6. nu de la el ti se intampla, de la altele si el intra la victime colaterale, depinde de doftori. nici io nu am mers pana la o varsta destul de mare si porma s-au pus toate pe capul meu, da’ acum deja m-am invatat cu ei.

Lasă un răspuns

