The good, the bad and the ugly

Pasaroiul nebun e mai damblagiu decat credeam. Bine, Rica era distructiva pana la absurd, dar asta e perus, ce mama ma-sii. Am papagali (nu se pun aia cu doua picioare fara gheare) de cand eram copil, eu asa tembel nu am vazut. Dupa ce a demolat sistematic plantele, mi-a distrus orhideea (bine, nu se compara cu puterea de distrugere a Ricai), am izolat plantele. Cu perdeaua. Am lasat la indemana doar cimbrisorul, protejat (credeam eu) de scheletele alea metalice pentru plante.

Protejat o laie, si-a facut drum sa pasca cimbrul ba, mai mult, a facut gropi in pamant, a scos piticutii de pe acolo, a facut munti de pamant de flori si gainati pe jos, pe perdea, e de neoprit. Pe geam, tot el lasa urme, scuipa.

The bad.

Slide1

Mi-a fost atat de mila de plantuta ciufulita, incat l-am creat pe „the ugly”. Un ghiveci in care am pus niste pietre, ce mai aveam prin balcon. Si niste scoici mai anapoda, ca sa ii dea de lucru si ce mai aveam prin acvarii, am pastrat decoruri si substrat, cine stie cand mi se pune sa imi recreez acvariul.

E urat pentru ca nu stiu daca va fi util, nu m-am spetit sa curat din cale-afara nici ghiveciul cu aspect de habar nu am ce, nici locul faptei, decat partial, sa vad ce se intampla maine, ca seara zburatoarea rea si dementa isi incheie activitatile de bestie cu pene.

M-am gandit ca poate vrea verdeata, asa ca am amplasat si un paharel cu apa si am fixat niste fire de patrunjel, daca atenteaza, o sa modific, curat si aranjez cat de cat obiectul asta, momentan e „the ugly”.

Slide2

O parte din piete sunt anti stressurile mele, cand aveam sedinte lungi la multinationala la care activam, adunam pietre de pe terasa si le desenam in timpul expozeurilor plicticoase. Am facut tone, am dat multe, mi le cereau colegii, de la bufnite si soricei la tot felul de scheletei si monstruleti, caii astia au ramas prin zona, parca erau si clorate cu markere sau underliner, nu mia retin, sunt destul de vechi.

Slide3

Slide4

Pana definitivez aranjamentul, gradina mea kitsch este izolata de atacator cu „the ugly”.

Slide5

Va intrebati unde este „the good”? E saraca Mozzarella care se uita la descreieratul asta cu mila, foarte des se ia dupa el in aventuri, dar sa sape transee in ghivece, inca nu a ajuns.

Slide6

Tampitul mi-a spart si ochiul de deochi care decora, alaturi de o potcoava a unui cal de la Corbeanca, respectiv iubitul Vis, chiar, iaca o poza cu el, cu Vis (trapas cu semigreu), de cand a scris Kadia ca vrea si poate sa se duc ala Zingaro, numai la ei ma gandesc.

Vis:

Orient, pur snge englez, iarna, jegos (ia Husky):

Si o poza veche, cu je, io adica si Rebel, un nonius capos.

Si Rock, gidran.

A, am gasit poza si cu Nely, mama lui Vis.

Delicata.

Belgia.

Gustav (incepusem sa ma sperii ca numai cai suri au fost in viata mea).

Rock.

Ce vremuri maica 😀

rororo

11 gânduri despre &8222;The good, the bad and the ugly&8221;

  1. Ce talentata esti !
    Cat de mult imi plac pozele, sunt frumosi caii , mie imi place doar sa ii vad de la distanta, imi este frica de ei insa (acum ai sa razi in hohote cred, mai ales ca iubesti atat caii) , adica eu nu as sta asa aproape de un cal ca si tine fara sa am palpitatii ca mi-e frica de ei. (dar mie mi-e frica de toate animalele mari si de vaci, nu as trece printr-o turma de vaci nici sub amenintari, mi-e o frica de eleee, dar pentru ca nu cunosc animalele astea , nu sunt obisnuita , de aceea cred ca).

  2. Io sunt moarta dupa cai si as sta numai dupa ei, n-am ocazia in mijlocul orasului, dar in afara de serpi( merci de dedicatie si acum) mie-mi plac toate. Si papagali am avut dar la cat arunca cu seminte, am zis sa iau o pauza!

  3. Deci multe cataroaie, trei fire de buruiana anemica + o armata de pradatori. Stiu genul de gradina. Incercat. Cand s-au plictisit pradatorii sa mai incerce s-au plictisit si buruienile sa mai creaca. Si au murit. Cataroaiele au ramas, insa!

  4. Pfff…viata buna! Unde sunt pradatorii de alta data… :))
    Aia sunt calutii tai?
    P.S: arati traznet cu bulina pe fata, o clipa, aseara am avut probleme majore sa integrez ce naiba e aia (n-a fost singurul factor „confuzator”). Nefiind neagra o milisecunda am crezut ca ai vreo palarie de cucoana britanica. Apoi s-a clarificat imaginea. Si am zis: ääääääää (cu caciula „a” da’ n-am diacritice si mi-e lene sa le pun). N-aveai. Ce mi-ar fi placut! Nu m-ar fi oprin nimic sa comentez in prostie. Ba da. Moderarea. Da’ oricum! Chiar asa, ai palarie de calarie? Chiar si normala.

  5. am doua palarii albastre, mama ce intrebari kinky pui la ora asta, tocmai voiam sa viu la tine pe blog sa iti scriu ceva legat de rusi.

    nici eu nu am diacritice darle poti pune de pe net, e o aplicatie cred ca pe ceva site diacritice punct habar -am cum sau, cum fac eu cand vreau sa pun fix ã sau â, tii apasata tasta ia pe care scrie Alt (nu halt, da?) si apesi pe 0226 pentru una si 0227 pentru cealalta, in conditiile in car enu scrii de pe „lectop”. ca nu merge cu cifrele alea de sus, numai cu alea de contabilu’ din mine din dreapta.

    stai sa viu satz zic concluzia, e legata de copiii rusi.

    pies: comenteaza mama, am o slabiciune pentru domnii blonzi si inalti sficient de inteligenti ca sa isi aleaga o jumatate impecabil de desteapta si dragutza, deci baga mare, poti sa si injuri in rusa, numai sa traduci ulterior, sa nu ma fac de castane.

    boje moi, nu am raspuns la intrebare, nu au fost calutii mei decat temporar, nu i-am posedat cu acte in regula. nu imi permit asa un lux.

  6. erai mic, de aia a zis numai fundu’ auci, sa evzi cum e la voi astia masculi si parosi cu frecatu intre picioare de se face carne vie, mai ales fara niste pantaloni adecvati. mai, dar frumos le mai scrii, ar trebui sa publici.

    eu am avut o gaina in apartament, in era pre-digitala, deci nu am poze cu ea, era porumbaca, am adus-o cu alfa romeo de la buzau ca sa, cica, o tai. a fost un bun colocatar, nu mai era nevoie de pus aspiratorul, ciugulea tot. nu scriu eu atat de frumos ca tine, ca ar fi dragut de povestit cum a fost cu viata la bloc a gainii Sofia (o chema asa ca era pieptoasa ca Sofia Loren si la fel de tzantzosa).

  7. Dupa ce mi-ai spus asta sigur tot ce va vedea un cal din mine va fi partea dorsala departandu-se cu viteza si spaimantos. Niiiici mort nu ma catar pe unul! Cu sa sau fara sa :P. Iubesc putine lucruri din mine, dar fata de zona aia eu-s foarte-foarte-foarte atasat si protectiv! :D.
    N-as vinde scrise in romana, ca n-am stil literar propriu. De fapt cred ca e imposibil (sau aproape imposibil) sa ai un stil literar original intr-o limba invatata ca adult. Fie si adult tanar cum eram eu cand am inceput sa invat romana. Am citit mult in limba romana (asudand si oftand, evident, ca-s dramatic de felu-mi :D) si stilul literar (nu subiectul si nu cuvintele si textul, evident) e mereu copiat dupa cineva nativ. Ca sa sune neaos. De aia mi-am facut blog initial. Ca sa invat sa vorbesc romaneste, nu romana. Dar stilul literar, este al altora mult mai buni decat mine. Nativi.
    Pai neaparat scrie de gaina! :)) Sofia mi se pare nespus de bun ca nume de gaina! Fiindca sunt creaturi foarte intelepte ele. Stiu eu, ca m-au batut zdravan la IQ :D.

  8. Am citit :))))) Vezi cum e viata? Eu m-as catara cu drag pe un calutzoi dar nu mia am voie de la nenea doftorul si buba auci (tot de la trantele lor, fireste).

  9. Da-i dracu pe doctori. Niste ticalosi frustrati care vor sa te chinuie :P. Si mie mi-au zis ca nu mai am voie hockey ca daca-mi sare tot borsul pe nas. Eu le-am spus sa-si vada de ale lor. Nu pun crosa in cui decat cand mor :D. De murit tot mor, macar sa mor fericit.

Lasă un răspuns

