Flame® Wok Emile Henry

Mai tineti minte micul dejun colorat? Facut pentru concursul Bonduelle de pe Teo’s Kitchen?

Eu il uitasem cand primesc un mesaj de la organizatori, cica: datele de contact sa trimitem premiu. Primul reflex a fost sa scriu: cred ca ai gresit fereastra de mess, sunt io, Dana. Cica da, tu, da datele sa iti trimita cei de la Bonduelle premiul. Nu ma-nebuni. Amu nu mai stiam care premiu, zic parca era un tajine. Noroc cu gogu ca am gasit repede concursul, wok Emile Henri de o caruta de bani.

Azi imi pregateam potaia de scos la relache in parc cand, suna, venim sa va aducem, veniti. Si soseste un domn, greu intra pe usa blocului cu ditamai cutia. Preiau, ma scarpin in scafarleaza si sper ca e ambalajul complex (a fost) ca sa nu crape tehnologia Flame® la transport.

Cutia, cat aragazul.

Slide1

Desfac cu grija, clar ca m-am gandit sa il vand, face cat juma’ de salariu lunar de ajutor de bucatar. Bai dar m-am indragostit la prima vedere.

Slide2

Are si doua rack-uri pentru scurs surplusul de ulei sau pentru facut diverse chestiuni la aburi.

Slide3

Slide4

Si o carticica de retete.

Slide5

E frumos, manca-l-ar Dana, dar numai probleme imi dadu, nu inteleg de ce se inghesuie lumea la premii si de ce isi scot ochii blogaritele sa castige chestii, mie mi-a dat batai de cap. Pentru ca, e chiar cat aragazul de mare, deci ce sa fac, sa imi iau alt aragaz? Daca da, unde il pun? Deci trebuie alt aragaz si o vilisoara asortata cand dai premii din astea, nu e wok de Salajean in nici un caz.

Lejer incap 100 de sarmale in el, buba e ca nu intra nici in cuptor, vitrina nu am sa il expun si de depozitat, e pacat de el. Nici familie numeroasa ca sa il folosesc sa ma dau mare, nici unde sa il asez pentru poze artistice. Doar doua solutii vad: casa noua si mare sau carciuma, sa imi fac o carciuma si sa il folosesc acolo.

Vedeti cate ponoase trag? Acum deja ne-am imprietenit, slabe sanse sa ma mai despart de el, desi e fitzos pentru mine (cu toate ca la oale si tingiri aleg numai ce e foarte bun spre exceptional, dar de dimensiunile aferente locului in care ma desfasor).

Ma gandeam cui i-ar placea, daca sa il fac si eu la randul meu premiu, nu stiu de ce m-a dus instant gandul la bogul Andreei. O sa mai discut cu el si mai vedem, momentan mi s-au intamplat recent doua lucruri extraordinare, unice, am fost blogger fripturist si am castigat un premiu valoros. Duminica joc la loto, daca o sa castig si 9 milioane de euro, incep sa cred ca exista noroc, dreptate, Dumnezeu si soare care rasare, am zis.

Am uitat sa multumesc frumos celor implicati care au facut sa ajunga la mine premiul, de la bobul de porumb plantat care a scos rodul ce s-a materializat in reteta invingatoare la cei care au organizat, Teo si Bonduelle, la firma de taximetrie care a adus curierul inainte sa plec eu pe coclauri si la Casandra care nu a reusit miscarea-i favorita de secerare a picioarelor curierului, astfel incat eu sa va prezint niste cioburi.

rororo

20 de gânduri despre &8222;Flame® Wok Emile Henry&8221;

  1. Pai lasa ca il folosesti tu pe un ochi de la aragaz, asta oricum se supraincalzeste banuiesc si daca il pui pe ochiul mic , este mai mare decat aragazul dar nu cred ca asta conteaza , eu cred ca poti sa il folosesti si tu.

  2. Pai lasa ca e bun daca faci o data vorba ta sarmale 😀 iarna sau de ce nu, cand ai musafiri o portie mare de spaghete cu ceva pentru multe persoane, este bun, gasesti tu la ce sa il folosesti lasa ca vezi tu, o sa te intrebi cum de ai putut trai fara el pana acum 😛 ca de obicei asa se intampla.

  3. Maaaaaaaaamaaaaaa, cat de invidioasssssssssa sssssssssssunt. E frumos rau de tot. Sa il stapanesti sanatoasa, sau sa il faci premiu sa il castig eu sa ma invidiezi tu :))

  4. ,,, Si baia,,, unde punem baia?!! Ca sa ai loc de el, poti aranja cu vecinul sa primeasca un colt din noul aragaz…

    Sa-ti fie de folos! BRAVO!

    Daca era Jeorj de fata sigur zicea ca e numai bun pentru gatit pisici…. Avem si noi pe ai nostri.

  5. incearca sa-l schimbi pe o tingire mai mica, faci o bucurie cuiva care are nevoie de cazan
    sau poate iti oferta chiar sponsorul ceva mai mic

  6. OOOooo articolul asta mi-a placut! Maxim informativ, hehehehe! :D.
    Una la mana am aflat numele! HA! Si asta-mi place fiindca multe romance mi s-au parut reluctante in as spune prenumele pe blog :). La noi hop-tzop cum o cunosti cum stii cum l-a chemat pe tacsu’ dupa care, dupa salam alcumurile aferente, ii si spui pe diminutiv (daca nu-i vreo cotoroanta). Cu doamnele din blogosfera romaneasca uneori sunt fortat sa le numesc dupa numele blogului si mie asta mi se pare ciudat (diferentele culturale inca ma musca de dos). Acum sigur, nu ma adresez cu prenumele daca nu-ti place, dar eu in capul meu te numesc dupa prenume si mi-e mai comod! Deci victoria interna numarul 1.
    Doi, magaoaia aia megalomana reflecta. Nu se vede bine da’ mi-am facut o parere! Din nou HA! Victoria interna numarul 2.
    Si trei, special lasata la sfarsit, chiar tu-tu ai facut desenul ala de mai sus, din haleala? Sunt cazut in fund arata TRAZNET! Vreau sa-mi fac si eu sau macar sa-i fac fetei!

  7. Deci domnu, noi ne-am cunoscut relativ tarziu din bloguri, eu cu doamna dvs ma bagasem in seama, deci cum imi zice mai striga lumea pe aici, dana, BDana, d’astea. Reflecta o laie, am vazut si eu, daca reflecta bine nu puneam poza pe net 😀

    Si trei, pai da, cu omleta aia am castigat concursul, biensure. Mai am unele cu care am castigat un concurs de halloween, un monstru din ou in mlastina verde de spanac, un schelet din covrigei, sunt pe aici pe undeva, e distractiv sa te joci cu mancarea. Si am mai facut undev un tavlou din omleta cu un cal alergand pe camp, sunt prin zona, iaca, daca nu am ce face azi si maine (sper) le caut si le adun gramada si iti las link.

    ps: poti sa imi zici si aphextwinzz daca nu faci febra musculara la degete dupa primele doua chestiuni, desi numele e imprumutat de la domnul meu absolut intamplator si am lasat asa, ca ma gaseste lumea mai greu.

  8. stiam eu ca ”pestisorul” e cu noroc!!!ce bine imi pare d-na dana ca ati castigat!sa-l folositi sanatoasa si daca chiar nu avem loc de el donati-l la rude la eforie(parca?) sa va faca sarmale in el cand ve duceti in vizita,hm,ce ziceti?

  9. Daca tot e asa mare … sa venim la masa, zic! 🙂
    Sa-l folosesti sanatoasa!
    Si uite asa am descoperit blogul Andreei, ca tot am castigat saptamana trecuta niste ingrediente chinezesti si nu stiu ce sa fac cu ele. Multumesc!

Lasă un răspuns

