Vedere de weekend

Cum stateam eu asa si o fredonam pe campii mi-am amintit ca e final de saptamana si nu am onorat de ceva vreme promisiunea de a trimite in fiecare weekend o vedere virtuala. De data aceasta m-am gandit la cofi.

Slide1

Nu, nu aia e vederea de weekend, ci asta:

Slide2

Pardon, asta:

Slide3

😀 😀 😀 😀

Nu am putut sa ma abtin, gata, mai, mai, ia flori proaspete:

Slide4

ps: pentru cine nu stie, cofi are fobie de serpi 😀 😀 abia astept sa intre sa isi ia in primire cadoul 😀 😀

rororo

Un gând despre &8222;Vedere de weekend&8221;

  1. Multumesc de atentie!! Tot eram eu adormita m-am trezit brusc si spontan!!! O noua zi incepe plina de adrenalina! 🙂

Lasă un răspuns

