Bulangeala internauta

Tare as vrea sa iau legatura cu aia de la bucataras.ro, e a nu stiu cata oara cand imi dispar postari din index, postari care sunt legate de bucatarie, postari care nu sunt reclame. Eu folosesc (foloseam, ma rog, ca e de incredere ca politica din Romania site-ul asta) indexul ca reper, era primul loc in care intram cand deschideam netul.

Mi-a aparut postarea cu bucatarim, apoi mi-a disparut. Sa ma pupe.

In al doilea rand, mailurile astea, mai, in Romania chiar nu sunt ilegale? SMS-urile si mailurile de genul asta, sunt au ba legale? Ca as castiga bani frumosi dand in judecata toti bulangiii care nu stiu ce baze de date acceseaza, desi, este evident ca nu am un nume foarte usor (de mail, blog, etc).

Slide1

Ca aia de la bucataras au ceva cu mine, e evident, nu e prima data, sunt atatia care scriu despre altele decat despre mancare, despre magazine, produse, am pus si eu o chestie misto si au dilit-o. Bai capete de rumegus, nu alerg dupa postari, dar eu si un numar de amici ne cautam pe site-ul vostru de doi lei.

Iar daca aveti idee despre ilegalitatea mailurilor ca cel de mai sus, dati de veste, un ban in plus nu strica nicicand.

heil

2 gânduri despre &8222;Bulangeala internauta&8221;

  1. Eu m-am enervat pe site-ul ala cum mai multi ani, m-am suparat ca se luasera de o fata tanara si mai lipsita de posibilitati care postase o reteta de cartofi prajiti cu usturoi ( mai ales ca eu sunt innebunita si dupa cartofi prajiti si dupa usturoi) , in fine, parerea mea atunci a fost ca nu trebuia sa ii publice reteta daca nu se ridica la standardele de acolo, desi, dupa vreo 2 ani de la faza asta am cautat o reteta de cartofi cu usturoi si fix peste reteta aia am dat :P, deci pana la urma orice reteta cat de simpla ar fi poate fi folositoare, nu este nimic de ras la o astfel de reteta…chiar daca este ieftineala :P, nu conteaza zau. Eu asa consider. M-am suparat putin ca nu imi place sa se rada de oameni mai tineri si fara posibilitati ca toti am fost asa o data.

Lasă un răspuns

