Ficatei libanezi

Reiau reteta pentru ca am refacut-o si, in varianta originala, vad ca nu este pe aici.

Slide1

Reteta, asa cum am primit-o in 2008, am refacut-o si in varianta de ficatei libanezi cu ciuperci.

Singura diferenta a fost ca nu am pus ceapa taiata in patru ci taiata pestisori. Asadar am pus ficateii cu ceapa in ulei de masline amestecat cu putin unt. Nu e musai untul, eu mai aveam putin unt clarifiat.

Slide7

Am condimentat cu sare, piper, enibahar si ceva iutica si am prajit.

Slide8

La final am stins focul si am adaugat usturoi zdrobit amestecat cu zeama de lamaie.

Slide9

Am lasat cu capacul pus sa se odihneasca pana a fost gata orezul, desi aveam si lipie, nelibaneza, dar lipie. Si asta e tot. Stiu ca au facut mai multi reteta, nu stiu daca cineva a repetat-o, pentru ca e tare buna.

Slide10

Merge si cu piure, dar acasa am declarat interzis la piure. Si sarmale. Sa vedem cat o sa se respecte embargoul.

rororo

5 gânduri despre &8222;Ficatei libanezi&8221;

  1. Nici o sansa, ca nici lamaile nu mai sunt ce-au fost! Sau nu le gasesc eu pe alea acre. Dar poate pun portocala, ca din astea acre si fara aroma cat campul prin piata..

  2. Eu am respectat-o cu punct si virgula si am si repetat-o! Si mie mi-a iest cam acra prima data! Ia sa vedem cand o mai luam la prelucrat!

  3. Pingback: Homo Ludicus | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

