Bruno Iacobet si ciobanestii sai australieni

Cum nu ma uit la TV, nu am vazut asta, noroc cu yotube. Impresionant, Bruno Iacobet si cainii sai la Romanii au talent.

rororo

7 gânduri despre &8222;Bruno Iacobet si ciobanestii sai australieni&8221;

  1. Iti plac cainii astia? Nu ii stiu asa de aproape (rasa asta) dar din cate am observat sunt atat de plini de energie incat trebuie sa fi chiar tu o persoana dispusa sa alege cu ei, sa le asigure foarte multe activitati , eventual sa iesi zilnic cate 2 ore cu bicicleta cu ei pentru a le da sansa sa fuga atat sunt de energici.

    Si eu am caini, imi plac , ii iubesc si eu. Nu am inteles din blog exact, cainele tau este acelasi cu cel mic negru pe care l-ai gasit in gunoi in Grecia sau este totusi altul si tot negru asemanator/
    Mai dar imi plac papagalii si felul cum ii lasi sa zboare prin casa si nici nu au aparent probleme cu cainele. Extraordinar lucrul asta, am avut si eu unul acum mai multi ani dar am fost nevoita sa renunt la el, era tare nefericit, stresat de caine (pe vremea aceea aveam doar un caine), pana l-a urma l-am donat cuiva care ii putea acorda mai multa atentie, si acum imi mai pare rau de el.
    Ma mira ca stau papagalii tai asa pe marginea geamului fara sa scape afara din casa.

  2. Ciobanestii australieni ca si alte rase de lucru debordeaza de energie, nu sunt caini de apartament decat in cazuri exceptionale, cine stie cum, daca nu le asiguri suficienta miscare si lucruri cu care sa isi ocupe timpul si energia pe care si-ar fi cheltuit-o cu turmele lor de oi, sunt chiar distructivi. Imi plac multi caini, dar sa ii aiba cine se poate ocupa de ei, cine are spatiu si nevoie de asa o rasa. Pentru dresaj sunt perfecti, sunt sclipitor de inteligenti.

    Da, cainele meu e ala mic si negru gasit, acum mare si negru. Toti papagalii mei s-au inteles cu cainii, dalmatianul isi facuse un obicei sa spele papagalul de atunci, cu mare emfaza il lua la „limbit” pana il umplea de respect. Casi a crescut sub colivia papagalilor, nu are nici o treaba nici cu ei, cum nu are nici cu pisicile si nici cu aricii care abuzeaza de presuletul ei de sub geam.

    Am plasa la geam, un papagal a evadat, un love bird, mai mare, a stiut sa isi deschida plasa si s-a carat, astia sunt mai mici si mai fraieri, nu trec de plasa.

  3. Da , asa este cum spui, imi par foarte inteligenti si mie acesti caini, la mine in oras sunt destul de populari si ii vad des pe afara 🙂 cum debordeaza de energie, de obicei „stapanii” a se citi sclavii (ca si eu stiu cum e, si eu sunt sclavul catelului meu Támas , corcitura 😀 nu invers) ies cu ei si ii lasa sa fuga pe langa bicicleta.

    Te felicit pentru gestul tau cu cainele, am banuit eu, banuiesc ca de aceea si are /a avut probleme de sanatate saracuta, a scapat cu viata dar cu acest pret.
    Draga de ea.

    Si noi avem un caine brac german cu par sarmos care a avut probleme de sanatate (un canin i-a iesit aiurea si a trebuit sa poarte aproape 1 an aparat 🙂 daca iti vine sa crezi asa ceva altfel la ora actuala putea fi mort de mult) la viata lui saracul.

    Papagalul meu nu iubea cainele, si invers era mai mult curiozitate dar papagalul…se enerva :(, pana la urma ajunsese sa nu ma mai iubeasca nici pe mine desi fusese foarte prietenos cand l-am luat, era nervos, suferea, nici nu aveam timp sa ma joc cu el sa ii dau atentie, ei, pana la urma i-am gasit un stapan (un turc ei iubesc pasarile enorm) si a plecat, inca imi pare rau tare desi au trecut de atunci vreo 6 ani.
    Dar tot imi plac.

  4. Mai bine sa il dai decat sa se streseze. Si papagalita mea aia nebuna care a evadat era tot data, stapanii si-au luat o pisica. Am un articol intr-o revista veche in care explica foarte clar ca pasarile si pisicile se inteleg vag atata timp cat e pisica mica, cu mult noroc, pusese unul poze cu pisica imbratisand papagalul, cica a durat povestea de iubire pana a crescut pisicul putin, pe urma hap.

    Si bracii sunt energici, am la bloc unul, tot sarmos, foarte inalt pentru rasa lui si foarte batran pentru rasa lui, are vreo 16 – 17 ani si e in putere.

    Cred ca e ceva aici in cartier cu cainii, matusalemicul (am pus eu o poza cu el) a sarit de 20 de ani, cateaua blocului, fetita, a murit la vreo 24 de ani iar foxul vecinilor, Freddie (a vecinului din Olanda care acolo are un Cane corso) are si el 16 ani. Acum cand i-am adunat imi dau seama ca le prieste aerul de salajean.

  5. Sa le dea Tatal Ceresc viata lunga sa traiasca mult asa cum spui tu , 20 de ani ! mai mult.
    :P.
    Daaaaaaa, bracul nostru german este brici, ne-a scos peri albi (la mine nu se vede ca eu sunt albita pe jumatate de la 25 de ani ) dar asa este, este extraordinar de axat pe munca si vrea, vrea sa munceasca , sa faca, sa dreaga, sa prinda, sotul meu a mai avut unul cand era adolescent care era mai cald, asta al nostru (pe care il avem deja de 5 ani) este in schimb brici (acum m-am obisnuit si eu dar multa vreme mi-a fost destul de greu felul in care ne solicita).

    Cel mic are aproape 10 ani sper sa traiasca dublu decat mine sa fie sanatos, il iubesc enorm, sunt sclavul lui.

    Papagalul era mai destept ca si cainele, mai sa vezi ca eu cand l-am luat l-am luat dintr-un magazin de animale. Mi-a fost mila de el, se dragalea, venea pe deget, era prietenos, numai nu vorbea, ma pupa, extraordinar, asa papagal nu mai vazusem , de asta …cu rosu in obrajori, nu cum ai tu dar de acela care scoate sunete mai deranjante cand se enerveaza.
    Asa, il aduc acasa saracutul, colivie frumoasa, scarpinat , pupat, catelul normal se uita la el, il urmarea, papagalul…nimic, dupa vreo 2 saptamani ajunsese o asa tensiune in casa din cauza papagalului care nu ne mai suporta nici pe noi, nu ii mai puteam intra in voie deloc, ne musca pana la lacrimi, ne ataca, facea scandaaaal, vroia sa stea numai afara din colivie ..incat m-am hotarat sa il dau si am recunoscut ca am facut o mare greseala sa il iau asa din indragosteala daca nu sunt in stare sa ii asigur fericirea. Am gresit, na.

    Dar am avut mazzel, sa vezi, a venit un turc ca un facut, cu un papagal asemanator pe umar ! pur si simplu pe umar, in masina, afara, a intrat in casa cu pasarea lui pe umar, a facut cunostiinta cu Kiki al meu, l-a studiat, s-a uitat el la ce trebuie un om normal ( nu ca mine) sa se uite daca vrea sa ia o pasare de asta acasa si l-a luat, pe deget, fara probleme, a promis ca are grija de el si va fi ok, l-am crezut ca parea foarte serios si de incredere, chiar stia ce trebuie sa faca cu Kiki care sincera, era mai destept ca mine pasaroiul ala, iti jur.

  6. Nu e de energie, e de rasa, sa te uiti la probele de lucru ale ciobanestilor australieni si border collie, cei mai vivaci dintre ciobanesti, aia alearga zi lumina continuu. nu ai vrea asa ceva in apartament.

    mai sunt si rase de vanatoare argint viu care fugaresc mistretul tot zi lumina pana fac stop cardiac, inclusiv fox terrierii sunt asa. beagle alearga pe langa cai in haite o zi intreaga de vanatoare iar dalmatianul insotea trasurile de cand mosii si cocosii. sunt rase speciale de lucru. pe care, repet, nu le-ai vrea in casa de om. demoleaza tot.

    am vazut niste probe de lucru la descopery cu border collie, am obosit uitandu-ma.

    mai sunt si metisii care insotesc carutele, dar nu se pun. si aia merg in trap fara oprire de cand e lumina pana se asaza satra pe undeva.

    uite, ogarii, de exemplu, nu rezista nici la o ora de biciclit, fac efort mare dar, ca ghepardul, rezista pe distante scurte, e drept, la viteze uluitoare, altfel, desi nu s-ar crede, sunt niste caini foarte puturosi.

    borderii si australienii si ailalti de care am scris ti-ar fi buni la biciclit sa te „face” de ras 😀

    maimutza mea, desi sa\trabunii ei pazeau caprele, e praf la efort. bine, o fi si boala, nu stiu ce sa zic.

Lasă un răspuns

