Suparare, suparare

Post absolutamente neculinar. Cum ma jucam, la relaxare, dupa cratiti, tigai si oale, bineinteles ca imi apare o reclama: asculta ultima piesa Cargo. Ma mananca, una din marile mele iubiri, Cargo. Incerc sa o ascult. Incepe o vaicareala cu aceleasi acorduri obosite, ba, mai rau, rimele care de la manea la rock rablagit sunt aceleasi, ce rimeaza cu dor? Pai mor, nu? Daca imi e dor eu mor, lipsea un manca-ti-as si fara numar.

Oribil, m-a lovit in corason. Grav, foarte grav, am simtit nevoia de melodii care sa imi aline durerea si nu am mai putut da in Cargo, fie el si ziua vrajitoarelor, am imbatranit cu rime proaste, pana cand plaja plina de burtihandri mancatori de gogosi fredonau pe Voltaj, of. M-am alinat cu niste muzica.

Ma iesrte si ursus, pe care tocmai i-am baut, dar o sa caut mai mult malt, asocierea de Cargo cu puterea ursului imi provoaca dezagreabile neplaceri, om fi noi animale, dar creierul se mai hraneste si cu altceva decat cu slana si ceapa, fie ea si muzicala. Cepa. Sau slana.

rororo

Lasă un răspuns

