1 mai muncitoresc

Am iesit pe strazi, nu, nu ca pe vremuri cu pancarde (multi ani am pastrat un porumbel al pacii din scartaietoare pe care l-am plimbat de un 1 mai). Ma dusei sa iau pilulele Casandrei, nici nu am plans cand am dat aproape doo bulioane pe ele. Pe strada, ca la manifestatie, dar benevola, masini, lume, inghesuiala, ultimele cumparaturi, balamuc. Dupa ce am decartat la vet si ce imprumutasem din pensia pensionarului, m-am oprit sa scot ce mai aveam de scos, bani adica, asa ca am intrat si in magazin, in Auchan, sa bag un ochi si sa fac ceva cumparaciuni mici, mici, daca tot eram acolo.

Bai nene, asa o abundenta de produse eu nu am mai vazut, sigur nu am zarit in nici un supermarket occidental, vorba vetului, bai, nu avem, ne plangem, dar la noi zici ca a venit zilnic mos cracila. Cel mai mare supermarket din viata mea l-am vazut in Tailanda, ei bine, pot spune cu mana pe pipota ca se mictioneaza lejer Auchan pe el.

Si, daca in general sunt la bataie o droaie de firme pe acelasi produs, apai la categoria iepurasi si oua de ciocolata, cozonaci si pasca, mi-au luat ochii. Oferta e si dupa cerere, ori mint statisticile si in Romania se castiga bine de tot, ori jumatate din tara e la munca afara si trimite banii incoace. Altfel nu pot pricepe.

M-am luat de mana, m-am perindat printre iepurasi, o sa va zic si ce am achizitionat din nesalariul de sclav (sclav = ala care munceste mult si gratis? da, eu sunt).

Dar intai sa incepem cu retetele pre – 1 mai ca am facut numai chestii muncitoresti. Intai si intai am adunat multi carnati. Am mai primit, am mai avut, am mai congelat, am gasit la jumatate de pret, epopeea lor poate o scriu azi, cand o sa ii execut.

Asa ca de pofta mi-am facut doi mini hot-dog romanesti, cu cabanos si semiafumat.

Dar lovitura de gratie a fost fasolea. Bai am avut o fasole perfecta. Micuta, dar nu mini, a fiert normal, nici repede, nici incet, nici nu a ramas tare, nici nu s-a dezmembrat. Cateva oase ramase prin congelator si niste felii de ciolan (congelatorul e inventia lui Dumnezeu, am zis!) au fost aromatizantul principal.

In rest, morcov, ceapa, telina, pastarnac, un borcan de amestec de legume si rosii pus de mine, moi, je, io, verdeata si tarhon.

E de dus la concurs, am zis.

Slide1

A, cine s-a servit din ea a capatat bonus si o salata dintr-o mica ceapa rosie ratacita pe acolo.

Slide2

Acum sa va zic de cumparaciuni, ca na, nu e frumos sa scrii urat, dar sa imi %^&$*@ in preturile lor, nu luai mai nimic, ce luai a fost la pret redus sau ieftinaciuni si pe o plasuta de pensionar mort am dat peste 70 de lei.

Insa sunt fericita, da, da, fericirea se poate masura si in gasirea, in sfarsit, a unui caiet de schite cu hartie buna si spirala, habar nu aveti ce greu dai de asa ceva, de revenirea pe piata a cascavalului Dotti, la fel de ieftin si bun ca inainte de disparitia lui in multitudinea de produse cu reclama, ba chiar si in racolearea unei bucatele mici de pasca, sa ne prefacem ca serbam, ca miel, ioc, cozonac, canci.

Slide3

Bonus de la un domn in vrsta care vede la fel de bine ca o cartita la soare, s-au achizitionat mere mici, zici ca-s padurete, bio de bio, da? Cu doi lei kila, muscai dintr-unul sa vaz ce dau cainelui (care al draq regim de slabire la el, ca se ingrasa si se mareste vazand cu ochii). Exceptionale si cum muscai cum incepu sa oxideze. Tanti de la piata, intrebata de mere mici, ca la taraba avea mari, cica: am maica, dar nici nu le scot, ca nu le vrea nimeni.

Slide4

Mai voiam sa va povestesc de site-ul ala misto, dar azi se anunta 32 de grade, mi se prajira plantele de ieri, trebuie sa fac miscari de trupe si sa scap potaia de canicula cu un umbrar, ceva.

Apropos de postarea anterioara, cu marea inainte de invazie, daca mergeti careva si pozati, ziceti si mie, lasati link, ceva, ca info o sa culeg doar telefonic, sunt curioasa daca iau astia caimacul de pe turisti sau s-au pregatit degeaba.

rororo

Lasă un răspuns

