El Celler de Can Roca

Nu, nu am fost acolo, dar am citit la stirile de la cafea cum ca acest restaurant, El Celler de Can Roca a fost ales cel mai bun al anului. Si, culmea, desi multi spun ca e in cadere libera gastronomia moleculara, se pare ca cele smechere tot incolo o dau.

Sursa foto si inca un articol articol se afla pe theworld50best.

M-am uitat si pe poze, daca ma intrebati, preparatele, ca prezentare, seamana al draq de mult cu ale pionierului si decedatului ElBulli.

Despre fratii Roca puteti citi pe site-ul oficial al carciumii El Celler de Can Roca, se incarca nitel cam greu si online ship-ul e in catalana.
Nu am gasit preturile, yahoo zice ca un meniu incepe de la 135 de euro, nu am avut timp sa sap in dimineata asta, daca ati fost sau stiti altceva, spuneti-mi si mie.

Cat despre moleculara de azi, poate pun poza mai pe dupa amiaza, ca facui o fasole cu coaste sa dai cu basca in baschezi 😀

rororo

Lasă un răspuns

