Peste, mamaliga prapadeste

Din seria: mama ce as manca o saramura de peste, azi imi fac drum printre poze vechi, caci peste, ioc. La pescarie, tocmai azi, e inchis, mai departe nu imi fac drum si este exclus calcatul in supermarket duminica, v-am mai povestit eu cum ii apuca pe toti brusc credinta cand e cu dezlegarile astea si se calca in picioare pentru o bucata de somon la pret de aur.

Asa ca sa ne traiasca florile si floriceii si sa vaz ce imi face chef si mai mare de peste, dar asa mare incat o sa desfac o conserva de ton, asta daca nu se milostiveste vreo carciuma sa dea ieftin saramura vietii.

Multe zicatori legate de pesti, asa ca, tac precum pestele si tastez ce chefuri imi fac si cu ce.

Deeci, fara retete unele, as balota chefal, Mangalia, la carciuma la Marinas.

Merge si un lufar mic, in faina si prajit?

Imi mai facuse odata Smaranda pofta de pesti si am colectionat saramuri acolo, ei, ce daca.

Caracratita si ansoale … in Kallithea. Oooo, viata meaaaa.

Macrou, macrou, macrou … ma duc sa iau peste, macroul e ieftin.

Acum am inteles de ce era comanda de 200 de portii de saramura de macrou, ei, daca e musai sa se mananca peste azi, dragi dreptcredinciori, atunci trebuie.

rororo

Lasă un răspuns

