Ce am gatit azi

Eeee, dar ce nu am gatit, nasoleala e ca nu pot veni cu poze, luai la pachet doar o portie de garnitura.

Slide1

Daca ieri va aratam cum e in pozitia de client, de azi am trecut in spatele usilor oarecum inchise, da, e ca la TV, nebunie, local cu dever (nu, nu e de fitze cu melci infipti in lemongrass, step one, organizare, munca de jos, de la ceapa, cartofi si mere, la gratare, neaose, d’ale noastre).

Partea buna e ca, na, culmea, ma descurcai binisor, nu m-am taiat decat odata. Si v-am pozat meniul ala de nefitze, ca sa nu mai dau din taste cu mentiunea ca de dimineata la prima ora totul se face de la zero. La ora mesei nebunia e apoteotica, cum ziceam, ca la TV. Sincer, mi se pare mult mai mic stressul de la masterchef decat stressul dintr-o cdantina cu dever care isi hraneste corect musteriii.

Dci pe scurt:

Slide2

In afara de cele car eintrau in meniu si minuturi (gratare, cas pane, din astea), ca mancare gatita s-a mai executat curcan la tava, porc la tava, varza calita, pilaf cu ciuperci (multe chestii de post, deh, romanul e nascut credincios), rasol de vitel, musaca, sarmalute in foi de vita (de post si ele), salate si prajituri simple si ele, linzer, negresa, cu branza, ba am executat chiar si doua clatite.

Singurul care a descris real ce se intampla in bucatarie din ce am citit eu pana acuma, a fost Cristi Roman, sigur, la alt nivel, dar nebunia, oboseala si balamucul, tot alea sunt.

Da, am curatat un sac de cartofi, ceapa, varza, mere, munti de munti. Inchei ca in compunerile de scoala generala: ce frumos a fost astazi la cantina! 😀

rororo

Lasă un răspuns

