Maneaua de reteta

Don’t worry, revin imediat la underground, btw, fara el nu ar exista mainstream, or what? Ma benoclam, like usually pe net, cautand diverse, maine am o zi emotionanta, dar nu asta e problema, cplm, cum dadui peste niste articole am realizat instant ca suntem, unii, niste valori. Da, da, apai si eu, dpdv logic, fara alb nu e negru si fara roz bombon nu e hello kitty.

Inmcuct (nu am scris gresit, wtf) mi-am revigorat penele de sturnida (a se spelui dupa chef, sturnidae e el) si mi-am zis, bai neicusorule, citesc de cand ma stiu aia de la ante-gradinita, na, mai ratez o capsuna, ce sa fac, recitesc cu aplomb, ca nu inteleg multe, cel putin idiotul de Freud in cazul Dora mi-a facut mereu zile fripte. Mai mpvdm (nu, nici acum), atata slang facut cadou, atata abnegatie in a face urechi de iepuri violeti umplute cu struguri criogenati incat lumea a uitat cum se toaca o ceapa?

Se pare ca da. Nu, nu o dau in donquijotisme, ce e al lor e pus deoparte, ce quiche-ul meu. Dupa saltul de la guanciale la quinoa, dupa gretoasele mvaiuri, manjitul farfuriei cu modele geometrice, aruncatul cu semintele in cadrul DSLR-ului si lucrul a la plictis la crosetat macaroane cu huo guo, ma vad ucisa in fasa cu asa retete.

Si pana la urma de ce nu, daca nu facem noi, astia ai strazii, Bronxul culinariei, ceva banal si simplu, manele, Rob Zombie, apai, vorba alora de la BUG … pai cui sa le faci cadou? (am metamorfozat titlul, btw, daca nu scrii btw de zece ori in juma’ de pagina nu ajungi in cartea berii negre, iukwim).

Deci today, take care, take a very good care, am luat ciuperci ieftine si mici.

Slide1

Triste, mici si firave, printre ciupercile oyster, mi-au facut mila. Mi-era mila, ca de mine. Nu de alta, dar trebuie o vreme indelungata sa tac, vorba lui Toma, tac, tac, tacerea e de aur. Cum imi vine sa razuiesc asfaltul cu premolarii cand vad animale abandonate, copii dati de colo-colo si ranjete sfidatoare ale celor care au senzatia ca o anume canida e mai de rasa, la fel imi vine sa imi trag una ca sa tac si sa nu spun ca : nu, nu se pupa orice cu orice, culinareste vorbind, nu, nu merge amestecat sosul soia cu pasta italiana, oricat ai da-o in fusion, nu, nu se vad nuantele vagi ale unor culori pastelate dupa prajire, geometria la rang de arta, azvarlirea conform unor vagi rahaturi vandute de masterchef drept arta culinara, NU e de mancare (papa, mancarica, mniam mniam).

Slide2

Ceaun, ceapa, usturoi, ulei, rosii, marar, amidon daca e cazul. Luna plina a mamaligii.

O floare de leurda scofalcita de la caldura.

Mvaaai. Pardon, woow.

Urmeaza:

Slide3

Branza de burduf, doua fire de slana afumata, putina smantana si unt, aceeasi mamaliga fierbinte. Reteta de slabire cu cele de mai sus: mancati mai putin (era sa uit): btw, reteta de baza a regimurilor de slabire: nu mai bagati in voi si puteti manca orice.

Si, de final, cu dedicatie unui cumnatel anume, drag mie: pupi.

Slide4

Resturi de aluat de snitele. In aluat, nu impãsmântate, resturi de branzeturi. Prajit in ulei.

Nenorocire mare, puteti pune si ceva pesmet, vai de caloriile noastre. Mancati numai unul, doua, slabiti garantat mancand orice, nu oricat.

Pretiozitatea ultimelor zile in care am vazut frumusetea simplitatii si ochii tristi ai disperarii dupa bagare in seama cu orice pret m-au facut sa apreciez maneaua in culinareala. Risipa, da, risipa, nu, nu cand unii mor de foame, cand altii sunt plictisiti si dau pe-afara, m-au facut sa ma bucur de simplitatea unei amarate de mancari.

Garoafa in locul orhideei e cheia.

Slide5

Bucataria e dinamica, moartea ei clinica ar fi plafonarea, e adevarat, dar impingerea pana la absurd a modei in detrimentul decrepitelor salazuri, face ca galbenusul sa se lipeasca de fund (ca era sa si uit): iukwim.

In rest, somnul usor, al ratiunii sau ba, cateodata naste montruletii aia, fie ei si misto pozografiati.

Slide6

ps: nu am nimic cu nimeni, doamne feri, toti avem o garsoniera si o bucata de pamant rezervate, era asa, o privire de ansamblu aruncata asupra trendismului cu orice pret. pe cuvant ca si ciorba de la cantina e buna si, culmea, de multe ori e mai sanatos si mai curat ce mananca vulgul decat scaracratita transportata in conditii improprii, umpluta cu icre de melc fierte in guinness.

rororo

2 gânduri despre &8222;Maneaua de reteta&8221;

  1. Exact: mvaaaai! Eu am vazut in auchan ciuperci oyster dar erau scuuumpe. Dar, am achizitionat cartofii mov (multam de pontul cu Mega) si o sa fac o salata asortata cu ei si unii albi, macris si ce mi-o veni mie pe chelia care nu o am. Inca. Inca o data pentru Casi galerie: mvaaaai! rororo

Lasă un răspuns

