Vedere de weekend

Pentru ca am una proaspata si in finalul saptamanii nu am putut sa o „trimit”, i-am adus Bogdanei o vedere de pe malul lacului Tatlageac, care e pe stanga la intrarea spre Olimp, da, e cu raci, dar nu raci oltenesti.

Slide1

Despre restaurant oi scrie separat, mai am cateva „vederi” de trimis, dar am de gand sa nu depasesc una pe fiecare final de saptamana.

rororo

2 gânduri despre &8222;Vedere de weekend&8221;

  1. da saracii 😀 cu placere, imi place ideea kadiei cu vederea, mai ales ca de multe ori cand vad anumite chestii ma gandesc la anumite persoane, deci la marele fix.

Lasă un răspuns

