Tapas, perisoare, chiftele

Anume un soi de guacamole, ciorba de perisoare si chiftele la cuptor si in tigaie (ca sa economisesc timp).
Felul unu si doi sunt tot pe baza de carne tocata, blasfemieee, ei ba bine ca nu sta cineva sa respecte normele carciumaresti in bucataria proprie.

Slide1

Asadar pentru acel soi de guacamole aveam cam tot si am plusat pentru cromatica (si pentru ca sa scap odata de el) cu un cartof mov fiert. Ingrediente: avocado, zeama de lamaie, ceapa verde, usturoi, cartoful respectiv, rosii (v-am zis ca le vin de hac).

Slide2

Pentru ciorba de perisoare: zeama in care a fiert baza facuta si pentru ghiveci, ce legume mai erau in plus, la final acrita cu zeama de varza si aromata cu leustean.

Pentru perisoare, banal: carne tocata, ou, patrunjel, ceapa, sare, piper, putin pesmet.

Slide3

Pentru chiftele, megabanal: carne tocata, ceapa, usturoi, marar, ou, sare, piper, mai mult pesmet.

Slide4

Cum va spuneam, chiftelele le-am facut si la cuptor si in tigaie.

Rezultat final (nici o carie).

Tapas (guacamole si masline pane de ieri):

Slide5

Ciorba de perisoare

Slide1

Chiftele (cu bagheta calda si guacamole, rorororo, eu voiam sa fac si marinate cu piure, sa vedem daca mai ramane ceva din ele astazi, cred ca nu).

Slide2

Sincer, eu am sperat ca cele la cuptor care ies mai seci, e si carnea destul de slaba, sa nu prezinte interes fara sos. Greseala mea.

rororo

9 gânduri despre &8222;Tapas, perisoare, chiftele&8221;

  1. Daupa ce m-ai zapacit cu pizza ta chicago in fel si chip, sa nu cumva sa indraznesti sa incepi cu piftelele, ca ramai fara sirop de trandafiri!

  2. Credeam ca nu ti-ai vazut siropul :))
    Nu, chiftelele maxim maximorum cu multa sansa sa prind cateva sa le fac marinate cu piure. Dar pariu pe ce vrea muschiul tau ca nu am sansa asta, parca vad cand ma intorc cratita goala.

    Ma seaca asta bai cu unii oameni, golesc vasul cu haleala si lasa la mpresie pe fundul lui o lingura de ceva, o chifteluta, numai ca sa nu puna in chiuveta vasul gol sau, doamne fereste, sa il spele.

  3. oamenii de genul asta ar trebui omorati cu pietre in mijlocul orasului!glumesc,desigur,dar am si eu cateva specimene asa si ma enerveaza cu nervii 🙂 !

  4. e, normal ca e si orez, era asa, la deruta, am pus sa vad daca se prinde cineva, cum zice un domn de cate ori e prins cu matza in sac (mewtaforic vorbind aia cu matza)

  5. Atata iti trebuie sa atentezi la pisicile mele, daca vrei sa vezi cum s-a reincarnat Vlad Tepes! Deci nu citesc eu toate textele always cocacola, dar la poze ma uit! La cate emisiuni de televiziune m-am uitat si uitau aia cate ceva!!!:)

  6. aaa si ca sa nu stric trendul, eu stiu cel mai tare specimen: deci avem un borcan de icre, check! se mananca din el??!! check! se gaseste borcanul de icre in frigider peste vreo saptamana,el parea plin, se deschide, era complet gol dar fusese” tencuit” cu icre pe pereti! Asta trebuie sa fie cu adevarat obstinatie! Era un unchi de-al meu doctor de felul lui, de aia era asa de meticulos!

    Asa ca n-ati vazut inca ce poate fi mai rau!

Lasă un răspuns

