Pui pane

Mi-am scrantit ramasitele de sinapse, nu stiu si pace cum sa spun la pane-ul asta, in aluat, deci nu pane clasic, pane si basta, sa il ia gaia, pui in pastella, pui in aluat, pui in ma-sa osul la treaba si lasi titlul cum o fi.

Slide2

Mai intai, daca am ales bucati de carne cu os (aripi si pulpe), le-am fiert nitel cu legume, nu de tot. Scopul e clar: se fac mai repede, se patrund sigur si imi ramane si supa pentru pilaf. Deci pana aici e clar, blansam nitel carnea sau o fierbem pur si simplu. Nu o uitam in oala, da? Bine.

Ce am pus in aluat, pai am pus urmatoarele: faina, ou, sare, piper, coriandru, piper japonez, praf de usturoi, mustar, airan.

Slide6

Carnea fiarta si racita am dat-o prin faina, apoi am imbracat-o in aluat. Si pentru ca era clar ca o sa imi mai ramana compozitie, am ucis si niste masline stinghere, merg foarte bine facute pane.

Slide7

Le-am prajit in ulei bine incins pentru ca, asa cum va spuneam, carnea este deja patrunsa. Merge repede, nu se absoarbe ulei, excesul oricum il lasam pe hartie absorbanta, tzaka paka gata. Productia la hectar (din care eu credeam ca o sa las si acasa pana marti, vezi sa nu).

Slide8

Se serveste cu pilaf cu urzici si leurda si rosii cherry.

Slide9

Ha ha, m-ati crezut? Nu se serveste deloc, rosia aia o plimb din farfurie in farfurie, ca nu vrea nimeni sa o manance (sunt trei rosii surori, dar azi le pun capat zilelor), pun la pozat cum imi cade in soarele ma-sii care e peste tot, mai putin la mine in buctarie, mananc pilaful si pun puii la loc, in pofida rororo-ului disperat.

Deci se serveste care cum vrea si cand ii e foame. Se autoserveste.

Si de final de ora Casi, sa va spun ca pasarile astea sunt absolut demente de cand rocfort a dovedit ca e cel mai istet pui de papagal din cati am avut pana acum.

Toti disperatii faceau traznai, asta e mai rau, se baga in seama, inclusiv cu plantele, mi se aseaza pe monitor, baga ciocul in scrum, tropaie pe jos dupa Casandra, face ture prin toata casa si s-a prins din prima zi cum se intra si se iese din colivia inchisa.

Daca mai tineti minte, Bitzu, cel mai longeviv dintre toti, a trait 15 anisori, manca la greu arsura de pe tigaie, aluaturi crude, gonoaie, scrum. Si a trait mai mult decat au preconizat multi. Sa vedem rocfort vietii cat imi mai mananca zilele, ar etendinta sa evadeze, daca ii iese poate se intalneste cu Rica si o aduce si pe aia acasa.

Slide10

rororo

2 gânduri despre &8222;Pui pane&8221;

  1. Pingback: Tapas, perisoare, chiftele | Aphextwinz's Blog
  2. Pingback: Cheful zilei – pui pane | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

