Milkshake cu banane, biscuiti si sirop de trandafiri

Iaca am primit o invitatie la concursul Castig timp cu Philips si Gustos.ro. Si pentru ca e cu Philips am zis, de ce nu. Nu prea fac eu din astea dar stiu precis ca are cine sa le consume in familie.

Asadar va prezint Milkshake cu banane, biscuiti si sirop de trandafiri.

Slide1

Avem nevoie pentru o portie de:

– jumatate de banana;
– 150 ml lapte dulce de consum cu 3.5% grasime;
– doi, trei biscuiti „Disney favorites” sau ce alti biscuiti va plac;
– o lingura de sirop natural de trandafiri.

Slide1

Se pun in paharul mixerului urmatoarele: un biscuite, laptele, banana. Se mixeaza nu foarte mult, pret de aproximativ 6 secunde.

Slide2

Se aseaza pe fundul paharului restul biscuitilor sfaramati, se pune cu grija siropul natural de trandafiri, apoi milkshake-ul rezultat.

Slide3

Se poate servi cu frisca sau inghetata, daca este cazul.

(ps: Mirelo, recunosti siropul de trandafiri? da, mai am).

In timpul castigat in fiecare saptamana m-as perfectiona in desenarea bursucilor sau as fotografia cu mai multa rabdare papagalii.

Slide4

Imi pare rau ca nu am poze mai bune, dar s-a consumat repede preparatul si coltul de geam cu putina lumina e tinta favorita a zburatoarelor asa ca a trebuit sa ma misc repede.

rororo

5 gânduri despre &8222;Milkshake cu banane, biscuiti si sirop de trandafiri&8221;

  1. Mai doamna Dana…. Io te iubesc si te admir, da’ zi si mie care e treaba cu rororo ca de mult ma chinui sa te intreb si nu-ndraznesc. Pe culi n-am fost pe faza asa ca…

  2. E si mai personalizat cand te trage de glezna, de parca ar fi comestibila: e un soi de mrrrr woau cam asa ceva, repetat! e foarte vocala cand e ceva bun in zona, glezna mea nu stiu cum se califica buna, dar a trebuit sa-i dau explicatii lui tata cu privire la urme! 🙂

    E o draguta Casi oricum!

  3. Mai vrei? :)) Mai am, nimeni din casa, in afara de mine, nu iubeste siropul asta si asta am descoperit dupa ce am facut atunci cativa litri.
    Eu milkshake prestez la greu, diverse variante, le pace fetelor.

Lasă un răspuns

