Cartofii mov la infatisare

Cum ziceam, am testat doi din cei trei cartofiori mici, mici si am plantat vreo trei cuiburi in fata blocului, asa, de curiozitate.

Slide1

Primul cartofior l-am taiat rondele.

Slide2

Si l-am prajit cu cateva rondele de morcovi, mai mult ca sa imi dau seama cand sunt gata cartofii, ca la culoarea aia nu m-am prins neam.

Slide3

La gust sunt cartofi-cartofi, nici macar dulcegi, bat in aia porcesti, fainosi.

Slide4

Dar cromatica face toti banii cand sunt fierti, asta clar.

Slide5

Clar dau bine intr-un piure (tricolor mai ales, cu cartof normal, dulce si din asta). Eu am facut o mini-salata cu ou, iaurt, ceapa, otet si ulei.

Slide6

Daca imi fac curaj din ultimul (am plantat numai capetele incoltite, deci mai am un cartof intreg) incerc ceva gen gnocchi, adica un gnoc mic asa, poate iese.

Apropos de chesti mov si colorate, ca zicea elena de pasaroi, bai, asta e golan mare. Si in loc sa il invete doamna mozzarella cum e cu treburile casei, sa fie cuminte si altele, ea se ia dupa traznaile lui. Au inceput sa traga de plante, de perdea, de lustra, fac o mizerie de nedescris, asta, ditamai femeia de papagal se ia dupa el peste tot.

Si rocfort (na ca am uitat, rocfort i-a ramas numele) nu se lasa, face tampenii peste tampenii. Sper sa nu se prinda asa repede cum se deschide plasa.

Slide7

Slide8

Apropos de cartofii violeti, daca iese gnocul ala ma si gandeam cum as pune reteta, gen: 69.3 grame cartof purpuriu, o saisprezecime de lingurita de sare, o treime dintr-un ou si faina cat cuprinde 😀

rororo

5 gânduri despre &8222;Cartofii mov la infatisare&8221;

  1. Hotoman rocfort (asa ai zas, asa ramani bre)! Unde ai gasit cartofiii? Eu cautai pisti tat, dar niam di niamul lui nu gasii. Mi-au zis unii ca la carr… si am fost in toate din Bucale, dar in afara de ceva joging nu m-am ales cu nimic.

  2. La Mega Image, scrisei ieri, scumpi, 11 lei aproape kila, dar sunt mici asa ca de curiozitate luai trei care nu au nici 200g. Ti-am zis, la gust nu iti imagina nimic deosebit, dar arata intr-un fel si sigur piure sau gnocchi ar iesi frumos.

  3. Pai si eu tot pentru efect as lua, sa fac niste aranjamente mai hoate. Scuze, am ramas in urma cu cititul si cred ca ieri am sarit parleazul peste postare. Pluuuus, desi sunt abonata, mi-a disparut in ceata abonarea si a trebuit sa reconfirm. Tembel fie wordpress-ul fie blogger, naiba sa-i ia.

  4. Eh, cand ii apuca joaca pe astia la interfata, eu inca imi prind urechile cu fb ca nu mai am rabdare sa vaz cum e cu food day aia din 17, nu inteleg nimic, ce mai 😀

  5. Pingback: Cartofii mov, recolta 2013 | Aphextwinz's Blog

Lasă un răspuns

